ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

  • Оксана Леонідівна Шквир Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Ключові слова: наукове дослідження, фундаментальне дослідження, прикладне дослідження, педагогічне дослідження

Анотація

У статті висвітлюється зміст понять «наукове дослідження», «педагогічне дослідження», види досліджень та особливості проведення педагогічних досліджень у початковій школі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Оксана Леонідівна Шквир, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри шкільної педагогіки та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.

Посилання

1. Фіцула М.М. Педагогіка: навч. посіб. [для студ. вищ. пед. закл.] / М.М. Фіцула. – К.: Академія, 2000. – 544 с.

2. Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: навч. посіб. / [С.У. Гончаренко, П.М. Олійник, В.К. Федорченко та ін.]; під ред. С.У. Гончаренка, П.М. Олійника. – К.: Вища школа, 2003. – 323 с.

3. Новиков А.М. Постиндустриальное образование / А.М. Новиков. – М. : Эгвес, 2008. – 136 с.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Шквир, О. Л. (2015). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 236-244. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3639