ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

  • Світлана Михайлівна Соболєва Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі
Ключові слова: практично-професійна підготовка, проектні технології, навчальний проект, професійна діяльність, професійні якості.

Анотація

У статті розглядаються особливості застосування проектних технологій у процесі практично-професійної підготовки та визначається їх роль у формуванні професійних якостей, знань, умінь та навичок студентів

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Світлана Михайлівна Соболєва, Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Харківського інституту фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Посилання

1. Воинова О.И. Проектные технологи обучения общенаучным дисциплинам в системе высшего технического образования / О.И. Воинова : дис. канд. пед. наук: 13.00.08 / О.И. Воинова. – Московский пед. госуд. ун-т. – Москва, 2008. – 186 с.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Соболєва, С. М. (2015). ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 210-215. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3635