ІНТЕГРАЦІЯ МАТЕМАТИЧНИХ І МЕТОДИЧНИХ ЗНАНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • Галина Іванівна Непомняща Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
Ключові слова: підготовка вчителя, математичні поняття, інтеграція знань

Анотація

У  статті  розглядається  поєднання математичних  і методичних знань у процесі підготовки майбутнього вчителя до формування математичних понять в учнів молодшого шкільного віку, наведені приклади завдань.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Галина Іванівна Непомняща, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.

Посилання

1. Богданович М.В. Методика викладання математики в початкових класах: [навч. посібник] / М.В. Богданович, М.В. Козак, Я.А. Король. – [2-е вид., перероб. і доп.]. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2001. – 368 с.

2. Державний стандарт початкової загальної освіти. // Початкова школа. – 2011. – № 7. – С. 1-18.

3. Нечволод Л.І. Сучасний словник іншомовних слів / Л.І. Нечволод. – Харків : ТОРСІНГ ПЛЮС, 2007. – 768 с.

4. Програма для середньої загальноосвітньої школи : 1–4 класи / [відп. за вип.: Л.Ф. Щербакова, Г.Ф. Древаль]. – К. : Початкова школа. – 2006. – 432 с. – С. 161-186.

5. Савченко О.Я. Дидактика початкової школи : підручник [для студентів педагогічних факультетів] / О.Я. Савченко. – К.: Абрис, 1997. – 416 с.

6. Стойлова Л.П. Основы начального курса математики : [учеб. пособие для учащихся пед. уч-щ по спец. № 2001 «Преподавание в начальных классах общеобразовательной школы»]/ Л.П. Стойлова, А.М. Пышкало. – М. : Просвещение, 1988. – 320 с., ил.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Непомняща, Г. І. (2015). ІНТЕГРАЦІЯ МАТЕМАТИЧНИХ І МЕТОДИЧНИХ ЗНАНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 149-156. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3627