ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ ЯК ПОКАЗНИК ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
творча активність, професіоналізм, внутрішній потенціал студентів.
Анотація
У статті розглянуто проблему формування творчої активності як показника рівня професіоналізму сучасного фахівця, досліджено шляхи підвищення внутрішнього потенціалу студентів та окреслено шляхи його формування.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Національна доктрина розвитку освіти у ХХI столітті: Проект // Педагогічна газета. – № 7. – 2001. – С. 4-6.
2. Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя. Навч. посіб. – К.: ІСДОУ, 1994. – 112 с.
3. Лазарєв М.О. Основи педагогічної творчості: Навчальний посібник для пед. ін-тів / Сумський держ. пед. ін-т ім. А.С. Макаренко. – Суми: ВВП “Мрія–1” – ЛТД, 1995. – 212 с.
2. Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя. Навч. посіб. – К.: ІСДОУ, 1994. – 112 с.
3. Лазарєв М.О. Основи педагогічної творчості: Навчальний посібник для пед. ін-тів / Сумський держ. пед. ін-т ім. А.С. Макаренко. – Суми: ВВП “Мрія–1” – ЛТД, 1995. – 212 с.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Дьоміна, Ю. В. (2015). ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ ЯК ПОКАЗНИК ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 56-61. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3614
Розділ
Статті