ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИЙ І БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСІБ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  • Оксана Олексіївна Бабакіна
  • Оксана Михайлівна Колесникова
Ключові слова: інформаційні технології, особистісно-орієнтований підхід, мультимедійні засоби, програмне забезпечення, мультимедійний проектор.

Анотація

У  статті  обґрунтовано  використання  інформаційних  технологій на  уроках  в  початковій школі,  розкрито можливості  використання  комп’ютерів для формування  інформаційної  культури молодших школярів. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Оксана Олексіївна Бабакіна

кандидат педагогічних наук,  доцент кафедри педагогіки та психології, декан факультету початкової освіти Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Оксана Михайлівна Колесникова

вчитель  початкових  класів Харківської  спеціалізованої школи I-III  ступенів № 66 Харківської міської ради Харківської області.

Посилання

1. Возрастные и индивидуальные особенности обучения младших школьников. – М., 1989.
2. Гевал М.А. Загальні принципи використання комп’ютера на уроках різних типів // Комп’ютер в школі та сім’ї. – 2000. № 3.
3. Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). – К., 1994. – 25 с.
4. Жук Ю.О. Деякi психолого-педагогiчнi проблеми використання засобiв нових iнформацiйних технологій у навчальному процесi середнього закладу освiти // Комп’ютер у школi та сiм’ї. – № 4. – 1998 – С.7-10.
5. Intel Навчання для майбутнього. – К.: Видавництво «Нора-прінт», 2005.
6. Сучасні шкільні технології / Упоряд. І. Рожнятовська, В.Зоц. – 2-ге вид., стереотипне. – К.: Ред. Загальнопед. Газ. – 112 с.
7. Чащухина О.В., Данилова И.В. Использование новых информационных технологий в начальной школе http://pedsovet.org/component/option,com.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Бабакіна, О. О., & Колесникова, О. М. (2015). ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИЙ І БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСІБ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 27-34. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3610