ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИЙ І БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСІБ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  • Оксана Олексіївна Бабакіна
  • Оксана Михайлівна Колесникова

Abstract

У  статті  обґрунтовано  використання  інформаційних  технологій на  уроках  в  початковій школі,  розкрито можливості  використання  комп’ютерів для формування  інформаційної  культури молодших школярів. 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Оксана Олексіївна Бабакіна

кандидат педагогічних наук,  доцент кафедри педагогіки та психології, декан факультету початкової освіти Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Оксана Михайлівна Колесникова

вчитель  початкових  класів Харківської  спеціалізованої школи I-III  ступенів № 66 Харківської міської ради Харківської області.

References

1. Возрастные и индивидуальные особенности обучения младших школьников. – М., 1989.
2. Гевал М.А. Загальні принципи використання комп’ютера на уроках різних типів // Комп’ютер в школі та сім’ї. – 2000. № 3.
3. Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). – К., 1994. – 25 с.
4. Жук Ю.О. Деякi психолого-педагогiчнi проблеми використання засобiв нових iнформацiйних технологій у навчальному процесi середнього закладу освiти // Комп’ютер у школi та сiм’ї. – № 4. – 1998 – С.7-10.
5. Intel Навчання для майбутнього. – К.: Видавництво «Нора-прінт», 2005.
6. Сучасні шкільні технології / Упоряд. І. Рожнятовська, В.Зоц. – 2-ге вид., стереотипне. – К.: Ред. Загальнопед. Газ. – 112 с.
7. Чащухина О.В., Данилова И.В. Использование новых информационных технологий в начальной школе http://pedsovet.org/component/option,com.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Бабакіна, О. О., & Колесникова, О. М. (2015). ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИЙ І БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСІБ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 27-34. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3610