РОБОЧІ ЗОШИТИ ЯК ЗАСІБ І СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВНЗ
Ключові слова:
робочий зошит із друкованою основою, технологія впровадження робочих зошитів із друкованою основою, професійна компетентність.
Анотація
У статті розкриті особливості технології впровадження робочих зошитів із друкованою основою на різних етапах, що забезпечують позитивні зміни в мотивації навчання, сприяють підвищенню рівня якості знань, формуванню загальноінтелектуальних умінь, розвитку пізнавальної активності та самостійності.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Нечволод Л.І. Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процес індивідуалізації навчання школярів: Дис. канд. пед. наук: 13.00.09. – Х., 2000. – 180 с.
2. Привалова Елена Анатольевна. Рабочие тетради как средство повышения эффективности учебного процесса (На материале истории): Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01: Кемерово, 2002. – 179 c.
3. Упатова І.П. Технологія використання робочих зошитів з друкованою основою на різних етапах навчання як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – вип. 14; Збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010.– С.188-192.
2. Привалова Елена Анатольевна. Рабочие тетради как средство повышения эффективности учебного процесса (На материале истории): Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01: Кемерово, 2002. – 179 c.
3. Упатова І.П. Технологія використання робочих зошитів з друкованою основою на різних етапах навчання як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – вип. 14; Збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010.– С.188-192.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Упатова, І. П. (2015). РОБОЧІ ЗОШИТИ ЯК ЗАСІБ І СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВНЗ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 163-170. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3602
Розділ
Статті