НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД

  • Оксана Юріївна Кузнецова
Ключові слова: неперервна педагогічна освіта, Велика Британія, професійне і особистісне самовдосконалення.

Анотація

У статті розглядаються питання становлення неперервної педагогічної освіти у Великій Британії. Визначені фактори, які актуалізували нову модель педагогічної освіти. Розкрито погляди британських вчених на пріоритети неперервної педагогічної підготовки вчителів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Оксана Юріївна Кузнецова

завідувач  кафедри  теорії  та практики англійської мови Харківського  національного  педагогічного  університету ім. Г.С. Сковороди.

Посилання

1. Акмаев Л.Р. Основные тенденции развития непрерывного педагогического образования в Великобритании, последняя четверть ХХ века: дис… канд. пед. наук : 13.00.01 / Ленар Рустамович Акмаев. – М.: РГБ, 2003. – 183 с.
2. Erant M. Inservice Teacher Education // The International Encyclopaedia of Teaching and Teacher Education. – Oxford: Pergamon Press, 1988. – P. 730-743.
3. Hopkins D. Inservice training and educational development: An International Survey/ D.Hopkins. – London: Croom Helm, 1986. – 334 p.
4. Selected Aspects of In-Service Education of Teachers in the Eighties// European Information center for further education of teachers. – Prague: Charles University, 1988. – 79 p.
5. Young M. Rethinking Teacher Education for a Global Future: Lessons from the English// Journal of Education for Teaching. – Vol. 24. – № 1. – 1998.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Кузнецова, О. Ю. (2015). НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 65-70. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3589