НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД

  • Оксана Юріївна Кузнецова

Abstract

У статті розглядаються питання становлення неперервної педагогічної освіти у Великій Британії. Визначені фактори, які актуалізували нову модель педагогічної освіти. Розкрито погляди британських вчених на пріоритети неперервної педагогічної підготовки вчителів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Оксана Юріївна Кузнецова

завідувач  кафедри  теорії  та практики англійської мови Харківського  національного  педагогічного  університету ім. Г.С. Сковороди.

References

1. Акмаев Л.Р. Основные тенденции развития непрерывного педагогического образования в Великобритании, последняя четверть ХХ века: дис… канд. пед. наук : 13.00.01 / Ленар Рустамович Акмаев. – М.: РГБ, 2003. – 183 с.
2. Erant M. Inservice Teacher Education // The International Encyclopaedia of Teaching and Teacher Education. – Oxford: Pergamon Press, 1988. – P. 730-743.
3. Hopkins D. Inservice training and educational development: An International Survey/ D.Hopkins. – London: Croom Helm, 1986. – 334 p.
4. Selected Aspects of In-Service Education of Teachers in the Eighties// European Information center for further education of teachers. – Prague: Charles University, 1988. – 79 p.
5. Young M. Rethinking Teacher Education for a Global Future: Lessons from the English// Journal of Education for Teaching. – Vol. 24. – № 1. – 1998.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Кузнецова, О. Ю. (2015). НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (26), 65-70. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3589