РОЛЬ ГУМОРУ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ «ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ»
Ключові слова:
взаємовідносини, гумор, когнітивне навчання, безпосередність, особистість, яка орієнтована на гумор.
Анотація
Гумор у представленій статті розглядається як невід’ємна частина безпосередньої поведінки, що у свою чергу може сприяти більш ефективному когнітивному навчанню студентів і більш позитивному сприйняттю викладача. Особлива увага у дослідженні приділяється визначенню «особистість, яка орієнтована на гумор».
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Мартин Р. Психология юмора / Р. Мартин ; [перевод с англ.]. – Санкт-Петербург : Питер, 2009. – 478 с.
2. Симонов П. В. Созидающий мозг / П. В. Симонов. – М.: Наука, 1993. – 227 с.
3. Andersen J. T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness/ J.T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ: Transection Books, 1979. – Р. 543–559.
4. Booth-Butterfield M. Individual differences in the communication of humorous messages / M. Booth-Butterfi eld, S. Booth-Butterfi eld // Southern Communication Journal, 1991. – Vol. 56. – P. 32–40.
5. Frymier A. B. A model of immediacy in the classroom / A. B. Frymier // Communication Quarterly, 1994. – Vol. 41. – Р. 454–464.
6. Gorham J. The relationship of teachers’ use of humour in the classroom to immediacy and student learning / J. Gorham, D. M. Christophel // Communication Education, 1990. – Vol. 39. – Р. 46–62.
7. Kelley D. H. Effects of immediacy on recall of information / D. H. Kelley, J. Gorham // Communication Education, 1988. – Vol. 37. – P. 198–207.
8. Wanzer M. B. The funny people: A source-orientation to the communication of humor / M. B. Wanzer, M. Booth-Butterfi eld, S. Booth-Butterfi eld // Communication Quarterly, 1995. – Vol. 43. – Р. 142–154.
2. Симонов П. В. Созидающий мозг / П. В. Симонов. – М.: Наука, 1993. – 227 с.
3. Andersen J. T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness/ J.T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ: Transection Books, 1979. – Р. 543–559.
4. Booth-Butterfield M. Individual differences in the communication of humorous messages / M. Booth-Butterfi eld, S. Booth-Butterfi eld // Southern Communication Journal, 1991. – Vol. 56. – P. 32–40.
5. Frymier A. B. A model of immediacy in the classroom / A. B. Frymier // Communication Quarterly, 1994. – Vol. 41. – Р. 454–464.
6. Gorham J. The relationship of teachers’ use of humour in the classroom to immediacy and student learning / J. Gorham, D. M. Christophel // Communication Education, 1990. – Vol. 39. – Р. 46–62.
7. Kelley D. H. Effects of immediacy on recall of information / D. H. Kelley, J. Gorham // Communication Education, 1988. – Vol. 37. – P. 198–207.
8. Wanzer M. B. The funny people: A source-orientation to the communication of humor / M. B. Wanzer, M. Booth-Butterfi eld, S. Booth-Butterfi eld // Communication Quarterly, 1995. – Vol. 43. – Р. 142–154.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Павлова, Л. В., & Сергеєва, О. А. (2015). РОЛЬ ГУМОРУ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ «ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ». Наукові записки кафедри педагогіки, (27), 125-130. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3567
Розділ
Статті