КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДО НАВЧАЛЬНО-ЗАЛІКОВОЇ ПРАКТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

  • Тетяна Іванівна Дятленко
Ключові слова: компетенції, компетентнісний підхід, види діяльності.

Анотація

У статті розглядається компетентнісний підхід підготовки студентів філологічного факультету до виконання завдань навчально-залікової педагогічної практики в основній школі, визначаються види діяльності викладача-методиста і студентів на практичних, лабораторних заняттях та під час самостійної й індивідуальної підготовки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Тетяна Іванівна Дятленко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загального мовознавства й української філології Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка.

Посилання

1. Великий тлумачний словник сучасної української мови. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2001. – С. 445.
2. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Директор школи. – 2000. – № 39-40. – 126 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Дятленко, Т. І. (2015). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДО НАВЧАЛЬНО-ЗАЛІКОВОЇ ПРАКТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 72-80. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3530