ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО КОМПОНЕНТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Ключові слова:
моральна культура, моральні цінності, мотивація навчальної діяльності, навчально-виховний процес.
Анотація
В статті розглядаються проблеми розширення моральної мотивації професійної підготовки майбутніх учителів в умовах класичного університету.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Бакштановский В.И. Выбор будущего: к новой воспитательной деонтологии. Монография / В.И. Бакштановский, Е.П. Потапова, Ю.В. Согомонов. – Томск: ТГУ, 1991. – 215 с.
2. Бакштановский В.И. Введение в теорию управления нравственно-воспитательной деятельностью. Монография/ В.И. Бакштановский, Ю.В. Согомонов. – Томск: ТГУ, 1986. – 466 с.
3. Біла О.О. Виховна система вищої школи як засіб особистісно-професійного вдосконалення студентської молоді // Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі. – Ізмаїл: ІДГУ, 2007. - С. 147-170.
2. Бакштановский В.И. Введение в теорию управления нравственно-воспитательной деятельностью. Монография/ В.И. Бакштановский, Ю.В. Согомонов. – Томск: ТГУ, 1986. – 466 с.
3. Біла О.О. Виховна система вищої школи як засіб особистісно-професійного вдосконалення студентської молоді // Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі. – Ізмаїл: ІДГУ, 2007. - С. 147-170.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Донцов, А. В. (2015). ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО КОМПОНЕНТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 44-49. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3501
Розділ
Статті