ОРГАНІЗАЦІЙНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІГРОВОЇ ПРАКТИКИ (НА ПРИКЛАДІ SNAG) У ПОЗАКЛАСНЕ ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ

  • Тарас Сергійович Бондар
  • Сабіна Сімпатовна Козарь
Ключові слова: позакласні форми фізичного виховання, секції з видів спорту, міні-гольф, SNAG, підлітки.

Анотація

Розглянуто організаційні умови впровадження  інноваційної  ігрової практики (на прикладі міні-гольфу) у позакласне фізичне виховання молодших підлітків. З’ясовано, що впровадження міні-гольфу (нетрадиційного спеціального інвентарю та обладнання, певних правил, на тлі урахування думки підлітків та віку учасників) дозволяє збільшити кількість підлітків, що відвідують позакласні форми фізичного виховання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Тарас Сергійович Бондар

кандидат наук  з фізичного виховання таспорту, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання Комунального  закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Сабіна Сімпатовна Козарь

студентка факультету фізичного виховання Комунального  закладу «Харківська  гуманітарно-педагогічна  академія» Харківської обласної ради.

Посилання

1. Безверхня Г.В. Мотивація до занять фізичною культурою і спортом школярів 5-11-х класів: автореф. дис. ...канд. наук фіз. вих. : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Безверхня Галина Василівна. – Львів, 2004. – 23 с.
2. Бондар Т.С. Організаційно-педагогічна технологія менеджменту учнівських фізкультурно-оздоровчих клубів: Дис....канд. наук фіз. вих. : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Т.С. Бондар. – Х., 2010. – 232 с.
3. Булатова М. Здоров’я і фізична підготовленість населення України / М. Булатова, О. Литвин // Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2004. – № 1. – С. 3-8.
4. Круцевич Т.Ю. Двигательная активность и здоровье детей, подростков. В книге: Теория и методика физического воспитания. Учебник для высших учебных заведений физического воспитания и спорта. / Т.Ю. Круцевич. – Киев : Олимпийская литература, 2003. – Т.2. – С. 8-20.
5. Матершев И.А. Книга о гольфе / И.А. Матершев. – Краснодар: Парабелум, 2010. – 192 с. ил.
6. Сутула В.О. Формування фізичної культури особистості стратегічне завдання фізкультурної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В.О. Сутула, Т.С. Бондар, Ю.В. Васьков // Слобожанський науково-спортивний вісник: Харків: ХДАФК, 2009. – № 1. – С. 15-21.
7. Титов Б.А. Досуг в США: Учеб. Пособие / Б.А. Титов, Н.А. Косторова. – СПб., 1992. – 22 с.
8. Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Частина 1 /Б.М. Шиян. – Тернопіль : Навчальна книга. – Богдан, 2007. – 271 с.
9. Шмаков С.А. Досуг школьника / С.А. Шмаков. – Липецк: Изд-во Минформпечати РФ, 1993. – 331с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Бондар, Т. С., & Козарь, С. С. (2015). ОРГАНІЗАЦІЙНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІГРОВОЇ ПРАКТИКИ (НА ПРИКЛАДІ SNAG) У ПОЗАКЛАСНЕ ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 24-30. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3498