ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Ключові слова:
педагогічне керівництво самостійною роботою, педагогічна практика, освітньо-кваліфікаційні рівні.
Анотація
У статті висвітлено особливості педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів під час педагогічної практики на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Закон України «Про освіту». – К.: Генеза, 1996. – 36 с.
2. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах. Наказ Міністерства освіти України від 2 червня 1993 № 161 // Освіта України: Нормативно-правові документи. – К.: Міленіум, 2001. – С. 382-399.
2. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах. Наказ Міністерства освіти України від 2 червня 1993 № 161 // Освіта України: Нормативно-правові документи. – К.: Міленіум, 2001. – С. 382-399.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Дудчак, Г. І. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 65-71. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3492
Розділ
Статті