Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вихователя дітей дошкільного віку
Ключові слова:
вихователь дітей дошкільного віку, стиль, професійна діяльність, професійний стиль, індивідуальний стиль професійної діяльності
Анотація
У статті розкриті особливості формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вихователя як умова якісної професійної підготовки. На теоретичному рівні визначені етапи формування у студентів індивідуального стилю, в процесі реалізації яких враховуються індивідуальні особливості та зовнішні ресурси можливостей педагога.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Голубева Э.А. Комплексное исследование способностей (к 90-летию Б.М. Теплова) // Вопросы психологии. – 1986. – № 5.
2. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – Москва, 1987. – С. 97.
3. Ковалів Ж.В. Проблеми професійного становлення фахівців соціономічних професій: формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх педагогів / Психологія сучасності: Наука і практика // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського/ Тези доповідей міжн. науково-практ. конф. молодих науковців. – Одеса, 2003. – С. 27.
4. Кузнецова О. В. Формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу : дис... канд-та пед. наук / О. В. Кузнецова. – Харків – 2009. – 30 с.
5. Маркова А. К. Психологические особенности индивидуальногог стиля деятельности учителя / А. К. Маркова, А. Я. Никонова // Вопр. психологии. – 1987. – № 5.
6. Мерлин В.С. Очерки интегрального исследования индивидуальности. – М., 1986. – 128 с.
7. Небылицин В.Д. Актуальные проблемы дифференциальной физиологии // Вопросы психологии. – 1971. – № 6. – С.18-26.
8. Российская социологическая энциклопедия. – М. : НОРМА – ИНФРАМ, 1999. – 672 с.
9. Толочек В.А. Стилипрофессиональнойдеятельности / В.А. Толочек. – М. : Смысл, 2000. – 199 с.
10. Теплов Б.М. Проблемы индивидуальных различий. – М.; 1961. – 536 с.
2. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – Москва, 1987. – С. 97.
3. Ковалів Ж.В. Проблеми професійного становлення фахівців соціономічних професій: формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх педагогів / Психологія сучасності: Наука і практика // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського/ Тези доповідей міжн. науково-практ. конф. молодих науковців. – Одеса, 2003. – С. 27.
4. Кузнецова О. В. Формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу : дис... канд-та пед. наук / О. В. Кузнецова. – Харків – 2009. – 30 с.
5. Маркова А. К. Психологические особенности индивидуальногог стиля деятельности учителя / А. К. Маркова, А. Я. Никонова // Вопр. психологии. – 1987. – № 5.
6. Мерлин В.С. Очерки интегрального исследования индивидуальности. – М., 1986. – 128 с.
7. Небылицин В.Д. Актуальные проблемы дифференциальной физиологии // Вопросы психологии. – 1971. – № 6. – С.18-26.
8. Российская социологическая энциклопедия. – М. : НОРМА – ИНФРАМ, 1999. – 672 с.
9. Толочек В.А. Стилипрофессиональнойдеятельности / В.А. Толочек. – М. : Смысл, 2000. – 199 с.
10. Теплов Б.М. Проблемы индивидуальных различий. – М.; 1961. – 536 с.
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Сухорукова, С. В. (2015). Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 184-192. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3269
Розділ
Статті