Обґрунтування технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти

  • Ольга Ігорівна Рассказова Кафедра соціальної педагогіки Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Анотація

У статті представлено результати застосування системного аналізу до процесу розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивного навчання. На основі авторського погляду на розвиток соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти, схарактеризовано суб’єкт та об’єкт даного процесу, визначено його мету та завдання, розкрито зміст та проаналі-зовано форми розвитку соціальності учнів. Наведений системний аналіз складає концептуальний рівень обґрунтування технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ольга Ігорівна Рассказова, Кафедра соціальної педагогіки Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки

Посилання

1. Глобчак В. Особистістно орієнтоване навчання і виховання молодших школярів на уроках у початковій ланці // Рідна школа, 2004. – № 4. – С. 19-20.

2. Мудрик А.В. Социальная педагогика: Учеб.для студ.вузов / под ред В.А. Сластерина. М.: Издательский центр «Академия», 199. – 184 с.
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Рассказова, О. І. (2015). Обґрунтування технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 173-183. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3265