Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа

  • Олександр Іванович Попельнюх Кафедра української та російської мов Харківського національного університету будівництва та архітектури
Ключові слова: єдність теорії і практики, педагогічна система, просвітницька діяльність, народні школи

Анотація

В статті розглядається система педагогічних принципів просвітницької діяльності М.О. Корфа. До них включаються вимоги народності та врахування антропологічних засад  і гуманістичних  ідей, необхідність поєднання виховання й навчального фактору. Особливо актуально. Є думка вченого щодо практичного значення знань для учнів і батьків. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олександр Іванович Попельнюх, Кафедра української та російської мов Харківського національного університету будівництва та архітектури
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української та російської мов
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Попельнюх, О. І. (2015). Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 160-172. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3262