Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа
Ключові слова:
єдність теорії і практики, педагогічна система, просвітницька діяльність, народні школи
Анотація
В статті розглядається система педагогічних принципів просвітницької діяльності М.О. Корфа. До них включаються вимоги народності та врахування антропологічних засад і гуманістичних ідей, необхідність поєднання виховання й навчального фактору. Особливо актуально. Є думка вченого щодо практичного значення знань для учнів і батьків.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Попельнюх, О. І. (2015). Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 160-172. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3262
Розділ
Статті