А.С. Макаренко про єдність вимогливості та поваги до вихованців

  • Ірина Семенівна Манойло Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Ключові слова: педагогічна вимога, міжособистісні стосунки, виховне звернення, комунікативна досконалість педагога

Анотація

У статті розглядається проблема ефективних методів виховання та перевиховання у педагогічній спадщині А.С. Макаренка. Визначені методи педагогічного спілкування, що впливають на перетворення соціального досвіду вихованців у позитивне ставлення до людей та життя.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ірина Семенівна Манойло, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Старший  викладач

Посилання

1. А.С. Макаренко Избранные произведения. Т.1. – Киев: «Радянська школа», 1983, – 515 с.

2. Романовский, В.С. Михайличенко, Л.М. Грень. Педагогіка успіху. Підручник – Харків: ХПІ, 2011, 367 с.

3. Мечников И.И. Этюды оптимизма. – М.1988, с. 128 – 314.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогіка майстерності. Монографія. Харків: ХНУ, 2009, с. 27-164.

5. Бех І.Д. Виховання особистості: У2 – кн.: Наук. Видання. – К.Либідь, 2003. – 280 с.

6. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. – Київ, 1998. – 203 с.
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Манойло, І. С. (2015). А.С. Макаренко про єдність вимогливості та поваги до вихованців. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 128-130. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3245