Визначення показників якості освіти на рівні загальноосвітнього навчального закладу
Ключові слова:
загальноосвітні навчальні заклади, якість освіти, структура якості освіти, показники якості освіти.
Анотація
У статті розглянуті поняття «якість освіти», структура якості освіти; розкриті основні підходи до визначення показників якості освіти на рівні загальноосвітнього навчального закладу.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Байназарова О.О. та ін. Моніторинг якості загальної середньої освіти: досвід Харківського регіону / О.О. Байназарова, І.В. Капустін, Л.Д. Покроєва, С.Б. Ставицький. – Х.: ХОНМІБО, 2006. – 60 с.
2. Бурлачук Л.Ф. Словарь-справочник по психологической диагностике / Л.Ф. Бурлачук, С.М. Морозов. – К.: Наукова думка, 1989. – 200 с.
3. Болотов В.А. и др. Системы оценки качества образования: Учебное пособие / В.А. Болотов, Н.Ф. Ефремова. – М.: Университетская книга; Логос, 2007. – 192 с.
4. Гершунский Б.С. Философия образования: Учебное пособие для студентов высших и средних педагогических учебных заведений. / Б. Гершунский. − М.: Московский психолого-социальный институт, 1998. − 432 с.
5. Давыденко Т.М. и др. Управление образовательными системами: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. / Т.М. Давыденко, Г.Н. Шибанова, Т.И. Шамова. − М.: Издательский центр «Академия», 2008. − 384 с.
6. Лукіна Т.О. Якість українських підручників для середніх загально-освітніх шкіл: проблеми оцінювання і результати моніторингу: Методичний посібник. / Т.О. Лукіна. – К.: ВЦ «Академія», 2004. – 200 с.
7. Моніторинг якості освіти: світовий досвід та українські перспективи: Посібник / Під заг . ред. О.І.Локшиної. – К.: К.І.С., 2004. – 128 с.
8. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/fi les/news/12/05/4455.pdf.
9. Поташник М.М. Качество образования: проблемы и технология управления / М.М.Поташник. – М.: Педагогическое общество России, 2002. – 352 с.
10. Про Національну доктрину розвитку освіти [Електронний ресурс] : Указ Президента України від 17 квітня 2002 р. № 347/2002. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.
11. Субетто А.И. Проблема качества высшего образования в контексте глобальных и национальных проблем общественного развития (философия качества образования). – Спб.; Кострома, 2000. – 168 с.
12. Субетто А.И. Сочинения. Ноосферизм: В 13 томах. Том восьмой: Квалитативизм: философия и теория качества, квалитология, качество жизни, качество человека и качество образования. Книга 1 [Текст] / Под ред. Л.А. Зеленова − С.Пб − Кострома: КГУ им. Н.А. Некрасова, 2009. − 392 с.
13. Шишов С.Е. и др. Школа: мониторинг качества образования : / С.Е. Шишов, В. А. Кальней. – [3-е изд., испр. и доп.]. – М. : Пед. общество России, 2000. – 316 с.
2. Бурлачук Л.Ф. Словарь-справочник по психологической диагностике / Л.Ф. Бурлачук, С.М. Морозов. – К.: Наукова думка, 1989. – 200 с.
3. Болотов В.А. и др. Системы оценки качества образования: Учебное пособие / В.А. Болотов, Н.Ф. Ефремова. – М.: Университетская книга; Логос, 2007. – 192 с.
4. Гершунский Б.С. Философия образования: Учебное пособие для студентов высших и средних педагогических учебных заведений. / Б. Гершунский. − М.: Московский психолого-социальный институт, 1998. − 432 с.
5. Давыденко Т.М. и др. Управление образовательными системами: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. / Т.М. Давыденко, Г.Н. Шибанова, Т.И. Шамова. − М.: Издательский центр «Академия», 2008. − 384 с.
6. Лукіна Т.О. Якість українських підручників для середніх загально-освітніх шкіл: проблеми оцінювання і результати моніторингу: Методичний посібник. / Т.О. Лукіна. – К.: ВЦ «Академія», 2004. – 200 с.
7. Моніторинг якості освіти: світовий досвід та українські перспективи: Посібник / Під заг . ред. О.І.Локшиної. – К.: К.І.С., 2004. – 128 с.
8. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/fi les/news/12/05/4455.pdf.
9. Поташник М.М. Качество образования: проблемы и технология управления / М.М.Поташник. – М.: Педагогическое общество России, 2002. – 352 с.
10. Про Національну доктрину розвитку освіти [Електронний ресурс] : Указ Президента України від 17 квітня 2002 р. № 347/2002. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.
11. Субетто А.И. Проблема качества высшего образования в контексте глобальных и национальных проблем общественного развития (философия качества образования). – Спб.; Кострома, 2000. – 168 с.
12. Субетто А.И. Сочинения. Ноосферизм: В 13 томах. Том восьмой: Квалитативизм: философия и теория качества, квалитология, качество жизни, качество человека и качество образования. Книга 1 [Текст] / Под ред. Л.А. Зеленова − С.Пб − Кострома: КГУ им. Н.А. Некрасова, 2009. − 392 с.
13. Шишов С.Е. и др. Школа: мониторинг качества образования : / С.Е. Шишов, В. А. Кальней. – [3-е изд., испр. и доп.]. – М. : Пед. общество России, 2000. – 316 с.
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Капустін, І. В. (2015). Визначення показників якості освіти на рівні загальноосвітнього навчального закладу. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 105-113. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3239
Розділ
Статті