Визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів з використанням факторно-критеріальної моделі

  • І. В. Капустін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Abstract

У статті обґрунтовано підходи до створення факторно-критеріальної моделі для визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової  компетентності  керівників  загальноосвітніх навчальних закладів

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

І. В. Капустін, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Завідувач Центру моніторингу  якості  освіти

References

1. Азгальдов Г.Г. Теория и практика оценки качества товаров (основы квалиметрии) / Г.Г. Азгальдов – М. : Экономика, 1982. – 256 с.

2. Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент у системі освіти : навч. посіб. / Г.А. Дмитренко. – К. : МАУП, 1999. – 176 с.

3. Єльникова Г.В. Моніторинг діяльності керівника школи / Г.В. Єльникова // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003. – № 1. – С. 97−102.

4. Єльникова Г.В. Основи адаптивного управління : курс лекц. / Г.В. Єльникова. – К. : ЦІППО АПН України, 2002. – 133 с.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Капустін, І. В. (2015). Визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів з використанням факторно-критеріальної моделі. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 95-105. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2895