Визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів з використанням факторно-критеріальної моделі
Ключові слова:
керівники загальноосвітніх навчальних закладів, моніторинг, моніторингова компетентність, квалиметрия, факторно-критеріальна модель.
Анотація
У статті обґрунтовано підходи до створення факторно-критеріальної моделі для визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладівЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Азгальдов Г.Г. Теория и практика оценки качества товаров (основы квалиметрии) / Г.Г. Азгальдов – М. : Экономика, 1982. – 256 с.
2. Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент у системі освіти : навч. посіб. / Г.А. Дмитренко. – К. : МАУП, 1999. – 176 с.
3. Єльникова Г.В. Моніторинг діяльності керівника школи / Г.В. Єльникова // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003. – № 1. – С. 97−102.
4. Єльникова Г.В. Основи адаптивного управління : курс лекц. / Г.В. Єльникова. – К. : ЦІППО АПН України, 2002. – 133 с.
2. Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент у системі освіти : навч. посіб. / Г.А. Дмитренко. – К. : МАУП, 1999. – 176 с.
3. Єльникова Г.В. Моніторинг діяльності керівника школи / Г.В. Єльникова // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003. – № 1. – С. 97−102.
4. Єльникова Г.В. Основи адаптивного управління : курс лекц. / Г.В. Єльникова. – К. : ЦІППО АПН України, 2002. – 133 с.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Капустін, І. В. (2015). Визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів з використанням факторно-критеріальної моделі. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 95-105. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2895
Розділ
Статті