Про ефективність навчальних умов формування мовленнєвої культури студентів

  • Максим Васильович Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського університету імені В. Н. Каразіна.
Ключові слова: Мова, мовленнєва культура, мовна культура

Анотація

В статті розглядається проблема мовної  і мовленнєвої культури студентів з позиції визначення провідної ролі слова, мовленнєвої діяльності в процесі підготовки майбутніх учителів. Мова як знаряддя праці педагога має великий формуючий вплив на вихованців через засоби навчання, освіти, виховання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Максим Васильович Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського університету імені В. Н. Каразіна.
Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Пасинок В.Г. Ориентация учащихся на выбор профессии учителя: Монография. – Х.: Основа, 1996. – 152 с.

2. Пасинок В.Г. Теорія та методика мовної підготовки вчителя в університеті. – Х.: Основа, 1998. – 308 с.

3. Нечепоренко Л.С. Особистісна культура вчителя. (Педагогічний аспект). – В кн.: Педагогічна культура (За ред. проф. Л.С. Нечепоренко. – Харків: ХДУ, 1994. – 145 с. – С. 5-18.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – с.

5. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2001. – 180 с.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Нечепоренко, М. В. (2015). Про ефективність навчальних умов формування мовленнєвої культури студентів. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 189-195. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2762