Лексикографічна культура як складник професійної компетенції майбутнього вчителя початкових класів
Ключові слова:
лексикографічна культура, лексикографічна компетентність, процес навчання, вища школа, професійна освіта, професійна компетенція
Анотація
У статті розглянуто місце та значення лексикографічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів як важливого складника загальної професійно-педагогічної компетенції.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра за спеціальністю 6.010100 Початкове навчання напряму підготовки 0101 педагогічна освіта. Кваліфікація 3310 вчитель початкової школи: галузевий стандарт вищої освіти / Розробн. Бондар В.І., Шапошнікова І.М., Каніщенко А.П., Страшко С.В. [та ін.]; за ред. Бондаря В.І. – К.: МОН України, 2006. – 57 с.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Бєлкіна, Л. В., & Крехно, Т. І. (2015). Лексикографічна культура як складник професійної компетенції майбутнього вчителя початкових класів. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 128-135. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2756
Розділ
Статті