Виховання інтелектуальної еліти нації на засадах академічної доброчесності: зарубіжний та український досвід

  • Оксана Анатоліївна Жерновникова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-5383-4493
  • Оксана Анатоліївна Коваленко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-6131-253X
  • Тамара Іванівна Дейніченко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0003-4117-1503
  • Любов Миколаївна Коваленко Державний біотехнологічний університет https://orcid.org/0000-0002-7955-2056
Ключові слова: виховання, інтелектуальна еліта, українська нація, академічна доброчесність, обдарованість, розвиток, дитина, зарубіжний та вітчизняний досвід

Анотація

Авторами запропоновано, на основі українського та зарубіжного досвіду, теорії та моделі обдарованості:
1. Модель Дж. Рензуллі, яка складається з трьох елементів: вищого рівня інтелекту, посиленої мотивації та творчості.
2. Моделі навчання обдарованих дітей: модель прискорення, модель поглиблення, модель збагачення та модель проблематизації.

Схарактеризовано п’ять типів обдарованих дітей за Г. Беттсом та М. Нейхартом: успішні, автономні, приховані, загублені та подвійні обдаровані.

 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2023-12-30
Цитовано
Як цитувати
Жерновникова, О. А., Коваленко, О. А., Дейніченко, Т. І., & Коваленко, Л. М. (2023). Виховання інтелектуальної еліти нації на засадах академічної доброчесності: зарубіжний та український досвід. Наукові записки кафедри педагогіки, (53), 99-108. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2023-53-12