Інноваційні підходи до організації дистанційного навчання студентів педагогічного університету

  • Оксана Григорівна Штонда Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0001-7601-487X
  • Ірина Тихонівна Сіра Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0001-8891-578X
  • Олексій Іванович Проскурня Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-3111-3417
Ключові слова: активні та інтерактивні методи, педагогічна взаємодія, дистанційне навчання, дистанційні освітні технології, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

У даній статті представлені результати аналізу ролі активних та інтерактивних методів педагогічної взаємодії в процесі дистанційного навчання студентів педагогічного університету. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю проектування змісту освітніх програм професійної підготовки із використанням дистанційних освітніх технологій у контексті діяльнісної парадигми освіти, орієнтованого підвищення його ефективності та якості. Метою статті є аналіз інноваційних підходів до організації дистанційного навчання студентів педагогічних університетів, а саме виокремлення активних та інтерактивних методів педагогічної взаємодії в процесі дистанційного навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2023-12-30
Цитовано
Як цитувати
Штонда, О. Г., Сіра, І. Т., & Проскурня, О. І. (2023). Інноваційні підходи до організації дистанційного навчання студентів педагогічного університету. Наукові записки кафедри педагогіки, (53), 90-98. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2023-53-11