Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей в умовах змішаного навчання

  • Анастасія Сергіївна Птушка Харківський національний автомобільно-дорожній університет https://orcid.org/0000-0003-3177-5370
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетентність, змішане навчання, іноземна мова, інформаційно-комунікаційні технології, засоби дистанційного навчання

Анотація

В умовах сьогодення з переходом на дистанційну та змішану форму навчання, вища школа проходить етап реформування, який передбачає нові підходи до формування змісту навчання, до форм та методів контролю якості вищої освіти, нових способів організації та оптимізації самостійної роботи студентів. Невід'ємною складовою сучасної мовної освіти стає оволодіння універсальними способами професійної діяльності; формування та розвиток іншомовної комунікативної компетентності, дослідницьких умінь та умінь користуватися сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями у власній професійній діяльності, здатності швидко реагувати на змінні соціально-економічні умови.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Андрейко Я. В. Іншомовна професійна комунікативна компетенція. Педагогічні науки. 2018, 63, 238–241.
2. Богучарова, О. І., & Тишакова, Л. Т. Особливості формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців з використанням технологій дистанційного навчання. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки, (3 (334), 2020, 173–182. DOI: https://doi.org/10.12958/2227-2844-2019-3(334)-173-182
3. Васільєва, Л. Дистанційне навчання в закладах вищої освіти – сучасний виклик сьогодення. Молодий вчений, 6 (82), 2020, 312-315. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-6-82-63
4. Губіна А., Мартинюк А., Герасимчук Г. Технологія перевернутого навчання у практиці вивчення іноземної мови у технічному ЗВО. Інноватика у вихованні. 17, 2023, 202-210.
5. Гурова Т. Ю. Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету. No82., 2016, 20 – 25.
6. Задорожна, І. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів із використанням технологій проблемного навчання. ARS LINGUODIDACTICAE, (1), 2017, 11–16. DOI: https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.02
7. Конопляник Л.М., Коваленко О.О. Використання засобів змішаного навчання під час викладання англійської мови професійного спрямування в закладах вищої освіти. Теорія і методика професійної освіти, 10. Т. 2. 2019, 111-116.
8. Корж О.Ю., Романюк Л.В. Особливості дистанційного навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей. Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень. // Матеріали міжнар. наук. конференції. Т 2. 10.04.2020. Луцьк, 2020. С. 98-99. URL: https://doi.org/10.36074/10.04.2020.v2.19
9. Моцар М. М. Формування полікультурної компетентності майбутніх перекладачів з використанням технологій дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2018. 22с.
10. Свириденко, І. М., & Кравець, О. Є. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів середньої школи засобами відеоматеріалів. Імідж сучасного педагога, (1(202), 2022, 59–63. DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-1(202)-59-63
11. Ткачук Г. Теоретичні аспекти та стан впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти України. European vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences: the experience of Ukraine and the Republic of Poland : сollective monograph. Vol. 1. Sandomierz : Izdevnieciba Baltija Publishing. 2018. P. 465–484.
12. Триндюк, В., Мартинюк, А., Губіна, А. Особливості організації занять з іноземної мови в умовах змішаного навчання. Інноватика у вихованні 13, 2021, 256-260. DOI: https://doi.org/10.35619/iiu.v2i13.331
13. Хвалибога, Т. І., & Паласюк, М. І. Особливості і перспективи формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів закладів вищої освіти. Медична освіта, (4), 2023, 94–98. DOI: https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13639
14. Чеберяк, Є. Є. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей засобами інтерактивних технологій навчання. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (92), 2021, 124-128. DOI: https://doi.org/10.26565/2227-8877-2020-92-17
15. Чорна В. Особливості іншомовної комунікативної компетентності в удосконаленні фахової діяльності вчителя іноземної мови. Імідж сучасного педагога. 2021. No 5 (200), 80-84.
16. Al-Naabi, I. Is it Worth Flipping? The Impact of Flipped Classroomon EFL Students’ Grammar. English Language Teaching·Vol. 13, No. 6, 2020, РР. 144-155. doi: 10.5539/elt.v13n6p64
17. Khasanah, U., & Anggoro, K. J. Accessible flipped classroom model for pronunciation instruction: Its effectiveness and students’ perception. International Journal of Instruction, 15(1), 2022, 185-196. DOI: https://doi.org/10.29333/iji.2022.15111a
18. Putri, J. & Nurkhamidah, N. The Implementation of Flipped Classroom to Develop Students’ Reading Skill. Acitya: Journal of Teaching and Education, 5(1), 2023, 156-170. DOI: https://doi.org/10.30650/ajte.v5i1.3509
19. Sandal, J.-U., Detsiuk, T., & Kholiavko, N. Developing foreign language communicative competence of engineering students within university extracurricular activities. Advanced Education, 7(14), 2020, 19–28. DOI: https://doi.org/10.20535/2410-8286.192411
20. Vasilieva, P. Foreign language communicative competence: problems, approaches, searches and solutions. International Scientific Journal of Universities and Leadership, (9), 2020, 98-108. DOI: https://doi.org/10.31874/2520-6702-2020-9-1-98-108
Опубліковано
2023-12-30
Цитовано
Як цитувати
Анастасія Сергіївна Птушка. (2023). Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Наукові записки кафедри педагогіки, (53), 46-56. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/23588