Управлінська компетентність менеджерів: шляхи формування та тенденції розвитку
Анотація
Нові умови сучасного світу висувають підвищені вимоги до менеджерів. Розвиток управлінської компетентності є невід’ємною складовою успішної професійної кар’єри менеджера. Ця компетентність включає набір знань, навичок і здібностей, що дозволяють ефективно вирішувати управлінські завдання в різноманітних ситуаціях. У статті розглядаються важливі аспекти управлінської компетентності, приділяючи увагу як шляхам її формування, так і актуальним тенденціям розвитку. Мета дослідження полягає у визначенні шляхів формування та тенденції розвитку управлінської компетентності менеджерів.
Дослідження розкриває важливість цифрової трансформації, гнучкості та лідерських якостей як ключових напрямків у сучасних тенденціях управлінської компетентності. Загальний погляд на ці аспекти розкриває комплексну картину викликів та можливостей у формуванні та розвитку управлінської компетентності менеджерів у динамічному бізнес-середовищі.
Дослідження підкреслює значущість інтегрованого підходу до навчання та розвитку менеджерів, включаючи традиційні та інноваційні методи. Зазначається, що участь у спеціалізованих програмах та тренінгах надає системні знання, менторинг сприяє особистісному зростанню, а лідерські курси формують важливі якості для ефективного керівництва. Акцент робиться на реальній практиці як необхідній складовій формування досвіду та стратегічного мислення.
Завантаження
Посилання
2. Berek, J. (2017). The forms and the methods of managerial competence improvement in modern organizations. World Scientific News, (72), 94-102.
3. Bücker, J., & Poutsma, E. (2010). Global management competencies: A theoretical foundation. Journal of Managerial Psychology, 25(8), 829-844.
4. Charih, M., Bourgault, J., Maltais, D., & Rouillard, L. (2007). The management competencies of senior managers: A look at some OECD countries. Excellence and Leadership in the Public Sector: The Role of Education and Training. New York, United Nations Department of Economic and Social Affairs/International Association of Schools and Institutes of Administration, 25-43.
5. Chursin, A., & Tyulin, A. (2018). Competence Management and Competitive Product Development. Germany: Springer.
6. Collin, A. (1989). Managers’ competence: rhetoric, reality and research. Personnel Review, 18(6), 20-25.
7. Crawford, L. (2005). Senior management perceptions of project management competence. International journal of project management, 23(1), 7-16.
8. Filerman, G. L. (2003). Closing the management competence gap. Human Resources for Health, 1, 1-3.
9. Ghoshal, S., Hahn, M., & Moran, P. (1999). Management competence, firm growth and economic progress. Contributions to Political Economy, 18(1), 121-150.
10. Kolot, A., Lopushniak, H., Kravchuk, O., Varis, I., & Ryabokon, I. (2022). Transferable competencies of HR manager under global socio-economic changes. Problems and perspectives in management, 20(1), 322-341.
11. Marsick, V. J. (1994). Trends in managerial reinvention: creating a learning map. Management Learning, 25(1), 11-33.
12. McCracken, M., & Winterton, J. (2006). What about the managers? Contradictions between lifelong learning and management development. International Journal of Training and Development, 10(1), 55-66.
13. Paulienė, R. (2017). Interaction between managerial competencies and leadership in business organisations. Regional formation and development studies, (1), 98-108.
14. Rigby, D., & Bilodeau, B. (2011). Management tools & trends 2013. London: Bain & Company.
15. Szczepańska-Woszczyna, K. (2020). Management theory, innovation, and organisation: A model of managerial competencies. Routledge.
16. Tas, R. F., LaBrecque, S. V., & Clayton, H. R. (1996). Property-management competencies for management trainees. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 37(4), 90-96.
17. Watkins, K. E., Marsick, V., & Kim, Y. S. (2011). The impact of lifelong learning on organizations. In Second international handbook of lifelong learning (pp. 859-873). Dordrecht: Springer Netherlands.
18. Wu, W. W., & Lee, Y. T. (2007). Developing global managers’ competencies using the fuzzy DEMATEL method. Expert systems with applications, 32(2), 499-507.