Особливості комунікації учасників навчального процесу в умовах воєнного стану

  • Наталя Володмимрівна Дерев'янченко Харківський національний медичний університет https://orcid.org/0000-0002-0653-9440
  • Тетяна Василівна Некрашевич Харківський національний медичний університет https://orcid.org/0000-0003-2506-111X
Ключові слова: інструменти комунікації, соціальні комунікації, формувальне оцінювання, дистанційне навчання, психологічний стан

Анотація

У статті розкрито значення процесу комунікації між учасниками освітнього процесу. Здійснено опис функціональности використання інформаційних технологій як інструментів онлайн-освіти у сучасному навчальному процесі. Зохарактеризовано важливість урахування психологічного стану викладачів та студентів під час освітнього процесу та наведено методи стабілізації психологічного стану викладачів та студентів під час освітнього процесу та наведено методи стабілізації психічного стану здобувачів вищої освіти в умовах війни. Установлено, що використання технологій дистанційного навчання та інструментів соціальних комунікацій сприяє підвищенню мотивації здобувачів вищої освіти та забезпечує реалізацію онлайн-навчання в цілому. Оскільки інформаційні технології відіграють важливу роль у поширенні навчального матеріалу серед великої аудиторії, а платформи дистанційного навчання пропонують студентам численні переваги, що підкреслює актуальність дослідження особливостей комунікації між викладачем та студентом в умовах воєнного стану.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2023-12-30
Цитовано
Як цитувати
Дерев’янченко, Н. В., & Тетяна Василівна Некрашевич. (2023). Особливості комунікації учасників навчального процесу в умовах воєнного стану. Наукові записки кафедри педагогіки, (53), 24-31. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2023-53-03