Інтерактивне навчання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця

  • Владислава Костянтинівна Сідельнікова Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
  • Ірина Владленівна Ремзі Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, кафедра фізичного виховання
Ключові слова: компетентність, професійна компетентність, професійна компетентність майбутнього фахівця, інтерактивне навчання

Анотація

У статті висвітлено роль інтерактивного навчання як важливого чинника у формуванні професійної компетентності та особистісних якостей майбутнього фахівця.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Владислава Костянтинівна Сідельнікова, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Доцент, кандидат педагогічних наук
Ірина Владленівна Ремзі, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, кафедра фізичного виховання
Доцент кафедри фізичного виховання, кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Шестопалюк О. В. Формування ключових компетенцій майбутніх педагогів / О. В. Шестопалюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2012. – № 34 – 35. – С. 335 – 339.

2. Петренко С. До питання про професійну компетентність та педагогічну майстерність вчителя / С. Петренко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2013) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 5 – 6 грудня 2013 р., м. Суми. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – 206 с. – С. 65 – 66.

3. Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Дж. Равен. – М. : Когито-Центр, 2002. – 396 с.

4. Як стати майстерним педагогом: навчально-методичний посібник / [Ковальчук В. І., Сергеєва Л. М. та ін.]; за заг. ред. Л. І. Даниленко. – К. : ТОВ «Етіс плюс», 2007. – 184 с.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Сідельнікова, В. К., & Ремзі, І. В. (2015). Інтерактивне навчання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 315-319. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2308

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)