Підвищення результативності навчального процесу при застосуванні інтерактивних методів навчання під час викладання клінічних дисциплін у медичному коледжі

  • Наталія Миколаївна Луценко КЗОЗ «Куп’янський медичний коледж ім. Марії Шкарлетової»
Ключові слова: інтерактивні методи навчання, клінічні дисципліни, міждисциплінарна інтеграція

Анотація

У статті наведено результати педагогічного експерименту, у ході якого дослідили ефективність упровадження в навчальний процес інтерактивних методів навчання при викладанні клінічних дисциплін у медичному коледжі. Найдоцільнішими для студентської аудиторії фельдшерсько-акушерського відділення є технології кооперативного та колективно-групового навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Наталія Миколаївна Луценко, КЗОЗ «Куп’янський медичний коледж ім. Марії Шкарлетової»
Викладач, кандидат медичних наук

Посилання

1. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посібн. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К. : Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.

2. Прошак О. Ю. Моніторинг як складова управлінської діяльності / Прошак О. Ю., Козубняк В. Р. // Розробка моделей організації управління освітою на місцевому рівні: національний та зарубіжний досвід : навчально-методичний посібник. – К., 2007. – С. 134–153.

3. Джерело педагогічної майстерності. Підготовка та аналіз сучасного уроку : Наук.-метод.журнал. – Випуск № 2 (40). – Харків: ХОНМІБО, 2008. – 160 с.

4. Ситуационный анализ, или анатомия кейс-метода : научн.-метод. рек. / Под ред. д-ра социологических наук, профессора Сурмина Ю. П. – Киев : Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Луценко, Н. М. (2015). Підвищення результативності навчального процесу при застосуванні інтерактивних методів навчання під час викладання клінічних дисциплін у медичному коледжі. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 206-212. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2092