Особливості підготовки музиканта до професійної діяльності у творчому колективі

  • Зіновій Миколайович Крет Рівненський державний гуманітарний університет
Ключові слова: музикант-духовик, оркестрове виконавство, музична педагогічна діяльність

Анотація

У статті детально проаналізовано шляхи підвищення виконавської майстерності в ході проведення викладачем занять зі спецінструмента у супроводі фортепіано. Доведено, що навчання спеціальним навичкам і прийомам, розширення музично-естетичного світогляду дають можливість педагогу значно покращити якість підготовки музиканта-духовика до його оркестрової діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Зіновій Миколайович Крет, Рівненський державний гуманітарний університет

Заслужений артист України, доцент кафедри духових та ударних інструментів, головний диригент оркестру Рівненського академічного музично-драматичного театру

Посилання

1. Терлецький М. Методика навчання гри на духових інструментах : навчальний посібник / М. Терлецький . – Рівне : Перспектива, 1994. – 164 с.

2. Терлецький М. Методика роботи з духовим оркестром : навчальний посібник / М. Терлецький. – Рівне : Перспектива, 2000. – 153 с.

3. Болотин С. Методика преподавания игры на трубе в музыкальной школе / С. Болотин. – М., 1980. – 118 с.

4. Бруно В. О музыке и музыцировании / В. Бруно // Исполнительское искусство зарубежных стран. – М., 1962. – Вып 1. – С. 62-86.

5. Докшицер Т. Штрихи трубача / Т. Докшицер // Методика обучения игре на духовых инструментах : сборник статей. – М. : Музы ка, 1976. – Ч. 4. – С. 4.

6. Цюлюпа С. Д. Історія кафедри духових та ударних інструментів Рівненського державного гуманітарного університету: минуле і сучасне : навчальний посібник / С. Д. Цюлюпа. – Рівне : видавець О. Зень, 2012. – 240 с.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Крет, З. М. (2015). Особливості підготовки музиканта до професійної діяльності у творчому колективі. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 176-188. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2083