Самостійність як важлива професійна якість у системі вимог до медичних працівників середньої ланки

  • Олена Олегівна Коваленко КЗОЗ «Куп’янський медичний коледж ім. Марії Шкарлетової»
Ключові слова: самостійність, якість, медична сестра, сестринська справа

Анотація

У статті висвітлено специфіку сестринської справи в Україні; схарактеризовано функції медичного персоналу середньої ланки в умовах реформування національної системи охорони здоров’я; розкрито місце і роль самостійності як особистісної і професійної якості у системі вимог до медичних сестер.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олена Олегівна Коваленко, КЗОЗ «Куп’янський медичний коледж ім. Марії Шкарлетової»
Завідувач фельдшерсько-акушерським відділенням. Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (здобувач наукового ступеня кандидат педагогічних наук). Факультет педагогіки і психології.

 

Посилання

1. Вороненко Ю. В. Реформування медсестринської освіти в Україні / Ю. В. Вороненко, Т. І. Чернишенко // Медсестринство України. – 1998. – № 1. – С. 5–12.

2. Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-кваліфікаційна характеристика молодшого спеціаліста. Галузь знань : медицина; напрям підготовки : сестринська справа; спеціальність: сестринська справа; кваліфікація : сестра медична. – К., 2011. – 71 с.

3. Иванюшкин А. Я. Профессиональная этика в работе среднего медицинского персонала / А. Я. Иванюшкин // Главная медицинская сестра. – 2000. – № 2. – С. 18–26.

4. Охорона здоров’я в Україні: проблеми та перспективи / Р. В. Богатирьова, Г. Є. Близнюк-Ходоровська, В. І. Гвалієнко; за ред. В. М. Пономаренка. – Тернопіль : Укрмедкнига, 1999. – 310 с.

5. Шегедин М. Б. Медсестринство в Україні : навч. посібник / М. Б. Шегедин. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2003. – 280 с.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Коваленко, О. О. (2015). Самостійність як важлива професійна якість у системі вимог до медичних працівників середньої ланки. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 145-150. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2075