Формування топографічної компетентності, як умови професійної підготовки майбутніх вчителів географії

  • Катерина Борисівна Борисенко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, кафедра фізичної географії та картографії
Ключові слова: компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, професійна підготовка, класичний університет

Анотація

У статті розглядається процес формування топографічної компетентності майбутнього вчителя географії в умовах класичного ВНЗ. Процес підготовки аналізується на прикладі спеціальності «Географія» у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Катерина Борисівна Борисенко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, кафедра фізичної географії та картографії
ХНПУ імені Г. С. Сковороди, старший викладач

Посилання

1. Краевский В. В. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах / В. В. Краевский, А. В. Хуторской // Педагогика. – 2003. – №2. – С. 3–10.

2. Грубінко В. В. Програма та методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Загальна екологія» (за вимогами кредитно-модульної (трансферної) системи на основі компетентнісного підходу) / В. В. Грубінко. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ імені В. Гнатюка, 2007. – 40 с.

3. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.

4. Мосин В. Г. Подготовка учителя географии в условиях многоуровневой системы / В. Г. Мосин, Д. А. Гдалин // География и экология в школе ХХІ века. – 2008. – № 8. – С. 28 – 33.

5. Яценко В. С. Державний стандарт: оцінювання навчальних досягнень учнів з географії / В. С. Яценко // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 3 – 4 (39–40). – С. 149–155.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Борисенко, К. Б. (2015). Формування топографічної компетентності, як умови професійної підготовки майбутніх вчителів географії. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 62-72. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1976