Формування соціальних міжособистісних відносин дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності

  • Мар’яна Михайлівна Айзенбарт

Abstract

У статті розглядаються особливості формування взаємин старших дошкільників, досліджуються прийоми педагогічного керівництва відносинами дітей в ігровій діяльності, наголошується на необхідності створення в дитячому колективі атмосфери доброзичливості і взаємодопомоги, турботливого ставлення дітей один до одного.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Мар’яна Михайлівна Айзенбарт
Аспірант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, ДДПУ імені Івана Франка

References

1. Базовий компонент дошкільної освіти [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/ua//activity/education/56/690/bazovij_komponent-doshkilnoji_osviti_v_ukrajini/.

2. Жижко Т. Ігрові методи навчання – передумова інтелектуального розвитку особистості / Т. Жижко // Рідна школа. – 2002. – № 6. – С. 72 – 73.

3. Комунікативні навички. Матеріал з Вікіпедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki.

4. Корчак Я. Правила жизни. Педагогика для детей и для взрослых [Электронный ресурс] – Режим доступа : http://modernlib.ru/books/korchak_yanush/pravila_zhizni/read/.

5. Семениченко М. І. Виховання дружніх стосунків у старших дошкільників в ігровій діяльності [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/vikhovannya-druzhnikh-stosunkiv-u-starshikh-doshki.html.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Айзенбарт, М. М. (2015). Формування соціальних міжособистісних відносин дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (37), 23-34. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1972