Формування соціальних міжособистісних відносин дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності

  • Мар’яна Михайлівна Айзенбарт
Ключові слова: взаємини старших дошкільників, гра, гра-драматизація, дружба, соціально-комунікативна компетенція старших дошкільників, спілкування дітей, сюжетно-рольова гра

Анотація

У статті розглядаються особливості формування взаємин старших дошкільників, досліджуються прийоми педагогічного керівництва відносинами дітей в ігровій діяльності, наголошується на необхідності створення в дитячому колективі атмосфери доброзичливості і взаємодопомоги, турботливого ставлення дітей один до одного.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Мар’яна Михайлівна Айзенбарт
Аспірант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, ДДПУ імені Івана Франка

Посилання

1. Базовий компонент дошкільної освіти [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/ua//activity/education/56/690/bazovij_komponent-doshkilnoji_osviti_v_ukrajini/.

2. Жижко Т. Ігрові методи навчання – передумова інтелектуального розвитку особистості / Т. Жижко // Рідна школа. – 2002. – № 6. – С. 72 – 73.

3. Комунікативні навички. Матеріал з Вікіпедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki.

4. Корчак Я. Правила жизни. Педагогика для детей и для взрослых [Электронный ресурс] – Режим доступа : http://modernlib.ru/books/korchak_yanush/pravila_zhizni/read/.

5. Семениченко М. І. Виховання дружніх стосунків у старших дошкільників в ігровій діяльності [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/vikhovannya-druzhnikh-stosunkiv-u-starshikh-doshki.html.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Айзенбарт, М. М. (2015). Формування соціальних міжособистісних відносин дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 23-34. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1972