Онлайн оцінювання результатів навчання: досвід Польщі

  • В. Ворналкєвіч Академія управління та адміністрації в Ополє
  • О. Дяченко Маріупольський державний університет https://orcid.org/0000-0003-1005-4283
  • О. Гаранжа НВК «Ліцей-школа №14» https://orcid.org/0000-0002-8717-4876
Ключові слова: університет, онлайн-навчання, студент, оцінювання, електронна залікова книжка

Анотація

Епідеміологічна ситуація та карантинні обмеження, які запроваджувалися в Польщі в 2020-2021 рр., змусили університети швидко перейти з оффлайн навчання на дистанційне. Для цього було використано стандартні онлайн платформи та/або створено власні програми навчання та оцінювання через Інтернет. Повноцінне дистанційне навчання в університеті також стало можливим завдяки запису оцінок студентів в їх електронні залікові книжки. У статті проаналізовано процес організації оцінювання знань студентів в польському виші. Ситуацію онлайн-оцінювання досліджено на прикладі факультету економіки та педагогіки Вищої школи управління та адміністрації в Ополє. Було також розглянуто роль тематичного блогу лектора у підготовці підсумкових робіт студентів. Автори доводять, що досвід польського університету може бути використаний для організації оцінювання результатів навчання студентів в українських закладах вищої та середньої освіти.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2021-12-30
Цитовано
Як цитувати
Ворналкєвіч, В., Дяченко, О., & Гаранжа, О. (2021). Онлайн оцінювання результатів навчання: досвід Польщі. Наукові записки кафедри педагогіки, (49), 68-76. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2021-49-08