Заняття орієнтовані на використання гумору: важливі питання

  • Н. Лєшньова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-5363-976X
  • Л. Павлова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-5854-4209
  • О. Сергеєва Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-1118-8403
Ключові слова: викладання іноземної мови, гумор, види гумору, емоційне стимулювання, мотивація, зняття стресу

Анотація

        У представленій статті гумор розглядається як невід'ємна частина викладання іноземної мови, що сприяє більш ефективному навчанню студентів. Метою даного дослідження є визначення ролі гумору в викладанні іноземних мов на немовних факультетах в умовах скорочення навчальних годин і розгляд найбільш прийнятних типів гумору для використання в аудиторії для успішного засвоєння студентами іноземної мови. Для вирішення поставлених завдань і досягнення мети дослідження були використані теоретичні та якісні методи дослідження: аналіз педагогічних і психологічних робіт, систематизація поглядів і здобутків вчених в поєднанні з багаторічним досвідом викладання і спостережень. Було відзначено, що гумор може приймати різні форми і виконувати різні психологічні функції в сучасному суспільстві. В університеті гумор допомагає навчанню двома засобами: безпосередньо, через емоційну сферу і стимуляцію процесу пізнання, і опосередковано, шляхом створення більш гостинної атмосфери, яка, в свою чергу, допомагає успішно отримувати знання. Гумор потужно впливає на розумову діяльність і, отже, покращуючи здатність до мимовільного запам'ятовування, викликає свого роду рефлексивну орієнтацію на новизну. Більш того, гумор – це експрес метод психологічної релаксації на заняттях. Особливу увагу було приділено впливу гумору на емоційний стан учнів і пошуку найбільш придатних типів і форм гумору для використання в аудиторії. Зроблено спробу довести важливість використання гумору в аудиторії для поліпшення оволодіння іноземною мовою у вищому навчальному закладі, незважаючи на скорочення аудиторних годин.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2020-12-22
Цитовано
Як цитувати
Лєшньова, Н., Павлова, Л., & Сергеєва, О. (2020). Заняття орієнтовані на використання гумору: важливі питання. Наукові записки кафедри педагогіки, (47), 58-63. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2020-47-07