Stop motion проекти як засіб формування цифрової компететності здобувача освіти
Анотація
У статті розглянуто проблему застосування в освітньому процесі закладу освіти проектно-циф-рової діяльності як засобу формування цифрової компетентності здобувачів освіти. Обґрунтовано доцільність упровадження освітніх цифрових проектів у навчальний процес закладів освіти. Пред-ставлено та проаналізовано засоби цифрового контенту при виконанні проектно-цифрової діяль-ності здобувачами освіти. Здійснено аналіз вітчизняного та закордонного досвіду застосування «Stop Mo on» в освітньому процесі. Проаналізовано становлення та розвиток «Stop Mo on» аніма-ції в історичному контексті. На прикладі застосування мобільної програми «Stop Mo on Studio» роз-крито алгоритм створення цифрового контенту та можливості цієї платформи. Доведено, що здоб-увачі освіти можуть використовувати Stop Mo on Studio як дієвий засіб виконання проектних робіт у процесі навчання, адже ця програма (мобільний додаток) допомагає у простій та зручній формі візуалізувати складні явища та процеси для більш ґрунтовного засвоєння навчального матеріалу. Здійснено аналіз практики використання засобів електронного навчання для розвитку цифрової компетентності здобувача освіти. Визначено переваги використання «Stop Mo on» додатків в освіт-ньому процесі закладів освіти для формування цифрової компетентності: простота виробництва ані-мованих фільмів з застосуванням «Stop Mo on» додатків дозволяє показати здобувачу освіти при-кладну цінність мобільних пристроїв не лише для розваг, а й для отримання знань, умінь та навичок; універсальність для застосування при вивченні різних предметів освітнього циклу як гуманітарного, так і природничого напряму; відкритість до обговорення та осмислення отриманого цифрового кон-тенту. Виокремлено етапи цифрової проектної діяльності: ознайомити здобувачів освіти з технікою мультиплікації та інструкцією використання мобільного додатку «Stop Mo on»; навчити створювати «акторів» та «сцену»; сформувати навички створення елементарних дій (наприклад, помахати ру-кою); створити музичний супровід та зробити відео вже вивченого руху; розділити здобувачів освіти на команди; створити власний міні-фільм за допомогою «Stop Mo on» додатку; проаналізувати труднощі, які виникли при створенні відео.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Fleer, M., & Hoban, G. (2012). Using «Slowmation» for intentional Teaching in Early Childhood Centres: Possibilities and imaginigs. Australasian Journal of Early Childhood, 37(3), 61-70. [in English].
Hoban, G., & Nielsen, W. (2012). Using «Slowmation» to Enable Preservice Primary Teachers to Create Multimodal Representations of Science Concepts. Research in Science Education, 42(6), 1101-1119. Retrieved from: https:// doi.org/10.1007/s11165-011-9236-3. [in English].
Hoban, G. & Nielsen, W. (2014). Creating a narrated Stop-motion Animation to Explain Science: The Affordances
of “Slowmation» for generating discussion. Teaching and Teacher Education, 42, 68-78. Retrieved from: https:// doi.org/ 10.1016/j.tate.2014.04.007. [in English].
McKnight, A. & Hoban, G. & Nielsen, W. (2011). Using Slowmation for Animated Storytelling to Represent non-Aboriginal PreserviceTeachers’ Awareness of «Relatedness to Country». Australasian Journal of Educational Technology, 27(1), 41-54. [in English].
Fell, John L. (1983). Film Before Grif ith. Berkeley: University of California Press. Retrieved from: https://techtv. mit.edu/videos/ 805b9a60c37041559594d6c54e943c67/. [in English].
Jenson, J., Dahya, N., & Fisher, S. (2014). Valuing Production values: a ‘do it Yourself’ Media Production Club.
Learning Media and Technology, 39(2), 215-228. Retrieved from: https://doi.org/10.1080/17439884.2013.79 9486. [in English].
Lee, V. R. (2015). Combining High-speed Cameras and Stop-motion Animation Software to Support Students’ Modeling of Human Body Movement. Journal of Science Education and Technology, 24(2-3), 178-191. Retrieved from: . [in English].
Vratulis, V. & Clarke, T., Hoban, G. & Erickson, G. (2011). Additive and disruptive Pedagogies: The Use of Slowmation as an Example of digital Technology implementation. Teaching and Teacher Education, 27(8), 1179-1188. Retrieved from: https://doi.org/10.1016/j.tate.2011.06.004. [in English].
Wilkerson-Jerde, M. H. & Gravel, B., & Macrander, C. A. (2015). Exploring Shifts in Middle School Learners’ Modeling Activity while generating drawings, Animations, and Computational Simulations of Molecular diffusion. Journal of Science Education and Technology, 24(2-3), 396-415. Retrieved from: https://doi.org/10.1007/s10956-014-9497-5/. [in English].
Daily edventures Anthony Salcito`s 365 days look at global heroes in education. Retrieved from: http:// dailyedventures. com/index.php/2012/04/05/an-animated-solution-to-engaging-kids-macedonia/. Date of request: Febr. 19, 2019. [in English].
Sun, Koun-Tem & Wang, Chun-Huang & Liu, Ming-Chi. Stop-motion to Foster Digital Literacy in Elementary School. Comunicar, 25(51), 93-103. [in English].
Fleer, M., & Hoban, G. (2012). Using «Slowmation» for intentional Teaching in Early Childhood Centres: Possibilities and imaginigs. Australasian Journal of Early Childhood, 37(3), 61-70. [in English].
Hoban, G., & Nielsen, W. (2012). Using «Slowmation» to Enable Preservice Primary Teachers to Create Multimodal Representations of Science Concepts. Research in Science Education, 42(6), 1101-1119. Retrieved from: https:// doi.org/10.1007/s11165-011-9236-3. [in English].
Hoban, G. & Nielsen, W. (2014). Creating a narrated Stop-motion Animation to Explain Science: The Affordances
of “Slowmation» for generating discussion. Teaching and Teacher Education, 42, 68-78. Retrieved from: https:// doi.org/ 10.1016/j.tate.2014.04.007. [in English].
McKnight, A. & Hoban, G. & Nielsen, W. (2011). Using Slowmation for Animated Storytelling to Represent non-Aboriginal PreserviceTeachers’ Awareness of «Relatedness to Country». Australasian Journal of Educational Technology, 27(1), 41-54. [in English].
Fell, John L. (1983). Film Before Grif ith. Berkeley: University of California Press. Retrieved from: https://techtv. mit.edu/videos/ 805b9a60c37041559594d6c54e943c67/. [in English].
Jenson, J., Dahya, N., & Fisher, S. (2014). Valuing Production values: a ‘do it Yourself’ Media Production Club.
Learning Media and Technology, 39(2), 215-228. Retrieved from: https://doi.org/10.1080/17439884.2013.79 9486. [in English].
Lee, V. R. (2015). Combining High-speed Cameras and Stop-motion Animation Software to Support Students’ Modeling of Human Body Movement. Journal of Science Education and Technology, 24(2-3), 178-191. Retrieved from: . [in English].
Vratulis, V. & Clarke, T., Hoban, G. & Erickson, G. (2011). Additive and disruptive Pedagogies: The Use of Slowmation as an Example of digital Technology implementation. Teaching and Teacher Education, 27(8), 1179-1188. Retrieved from: https://doi.org/10.1016/j.tate.2011.06.004. [in English].
Wilkerson-Jerde, M. H. & Gravel, B., & Macrander, C. A. (2015). Exploring Shifts in Middle School Learners’ Modeling Activity while generating drawings, Animations, and Computational Simulations of Molecular diffusion. Journal of Science Education and Technology, 24(2-3), 396-415. Retrieved from: https://doi.org/10.1007/s10956-014-9497-5/. [in English].
Daily edventures Anthony Salcito`s 365 days look at global heroes in education. Retrieved from: http:// dailyedventures. com/index.php/2012/04/05/an-animated-solution-to-engaging-kids-macedonia/. Date of request: Febr. 19, 2019. [in English].
Sun, Koun-Tem & Wang, Chun-Huang & Liu, Ming-Chi. Stop-motion to Foster Digital Literacy in Elementary School. Comunicar, 25(51), 93-103. [in English].
Цитування
MODEL OF STUDENTS’ PROJECT ACTIVITY IN THE DIGITAL SPACE ON THE EXAMPLE OF DISCIPLINES OF THE PEDAGOGICAL CYCLE
Nalyvaiko Oleksii (2021) OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY
Crossref