Концепція професійної підготовки майбутніх логопедів в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти

  • С. В. Цимбал-Слатвінська
Ключові слова: концепція, професійна підготовка, майбутні логопеди, інформаційно-освітнє середовище, тенденції, мета, концептуальні положення, підходи, принципи, результат

Анотація

 У статті відображено основну ідею та структуру концепції професійної підготовки майбутніх логопедів в умовах інформаційноосвітнього середовища закладів вищої освіти. Встановлено, що вона представляє інтегративну єдність цілей, завдань, провідних тенденцій і принципів, комплексу педагогічних умов, критеріїв оцінки рівнів їх готовності до роботи з дітьми з порушенням мовлення. Розкрито концептуальну ідею, у відповідності з якою організована професійна
підготовка майбутніх логопедів в умовах інформаційно-освітнього середовища.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Андрющенко В. П. Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз: монографія / Андрющенко В. П., Зязюн I. A., Кремень В. Г. [та ін.]; за ред. В. Г. Кременя. – Kиїв: Наукова думка, 2003. – 853 с.

Аслаева Р. Г. Стратегия социально-профессиональной подготовки дефектологов в педагогическом вузе: дис. … д-ра пед. наук : 13.00.08 / Р. Г. Аслаева. – Уфа, 2011. – 497 с.

Биков В. Ю. Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України: метод. реком. / Биков В. Ю., Білоус О. В.,
Богачков Ю. М. [та ін.]. – Київ: Атіка, 2010. – 88 с.

Габа І. М. Вплив освітнього середовища ВНЗ на професійний розвиток особистості / І. М. Габа // Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2011. – Т. XIII, – Ч. 6. – С. 74–82.

Гунько Н. А. Сучасне інформаційно-освітнє середовище як фактор удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача / Н. А. Гунько // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2014. – № 3. – С. 46–52.

Султанова Р. М. Формирование профессиональной компетентности будущего учителя-логопеда в учебно-педагогической, производственной практике повышенного уровня: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Р. М. Султанова. – Ижевск, 2005. – 226 с.

Харченко Н. К. Технологическая модель профессиональной подготовки логопеда в педагогическом вузе: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08/ Н. К. Харченко. – Ставрополь, 2003. – 228 с.

Шевченко С. Г. Коррекционно-развивающее обучение: организационно-педагогические аспекты: метод. пособ. / С. Г. Шевченко. – Москва: ВЛАДОС,
1999. – 136 с.

Lowton D. The changing role of the teaching: consequences for teacher education and training. Prospeсts. 1987. No. 1. pp. 15–18.

Shishov S. Monitoring quality in education. Management planning of education in Russia EU – TAOS: Final reports and policy documents on quality control (higher) education. Bureau CROSS, Frederiksborg County, AF Forum, 1997. pp. 23–24.
Опубліковано
2017-02-12
Цитовано
Як цитувати
Цимбал-Слатвінська, С. В. (2017). Концепція професійної підготовки майбутніх логопедів в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 223-229. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/14912