Моніторинг професійного становлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів в системі педагогічної освіти
Ключові слова:
освітній моніторинг, професійне становлення
Анотація
Матеріали цієї статті висвітлюють результати моніторингу професійного становлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у системі педагогічної освіти. Визначено умови, за яких моніторинг є чинником професійного становлення майбутніх вихователів, схарактеризовано зміст роботи на послідовних етапах моніторингу. Встановлено, що моніторинг є чинником професійного становлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів за умови його об’єктивності, систематичності, гуманістичної спрямованості.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Алексєєва Т. В. Професійне становлення особистості в системі вузівської підготовки: теоретико–методологічний аналіз проблеми / Т. В. Алексєєва // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2013. – Вип. 4.
Коджаспирова Г. М. Культура профессионального самообразования педагога / [Под ред. Ю. М. Забродина]. – М., 1994. – 344 с.
Крутій К. Л. Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в дошкільному навчальному закладі: Монографія / К. Л. Крутій. – Запоріжжя:
ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2006. – 172 с.
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (діагностичний аспект): навчально–методичний посібник / [за заг. ред. Н. П. Гагаріної]. – Кіровоград : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2014. – 68 с.
Семиченко В. А. Пути повышения эффективности изучения психологии / В. А. Семиченко. – К., 1997.
Слободчиков В. И. Основы психологической антропологии. Психология развития человека: развитие субъективной реальности в онтогенезе /
В. И. Слободчиков, Е. И. Исаев. – М. : Школьная пресса, 2000. – 421 с.
Смірнова Я. В. Розвиток професійної рефлексії вихователів дошкільних навчальних закладів в системі післядипломної педагогічної освіти / Я. В. Смірнова. – Донецьк : ТОВ «Цифрова типографія», 2013. – 122 с.
Коджаспирова Г. М. Культура профессионального самообразования педагога / [Под ред. Ю. М. Забродина]. – М., 1994. – 344 с.
Крутій К. Л. Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в дошкільному навчальному закладі: Монографія / К. Л. Крутій. – Запоріжжя:
ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2006. – 172 с.
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (діагностичний аспект): навчально–методичний посібник / [за заг. ред. Н. П. Гагаріної]. – Кіровоград : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2014. – 68 с.
Семиченко В. А. Пути повышения эффективности изучения психологии / В. А. Семиченко. – К., 1997.
Слободчиков В. И. Основы психологической антропологии. Психология развития человека: развитие субъективной реальности в онтогенезе /
В. И. Слободчиков, Е. И. Исаев. – М. : Школьная пресса, 2000. – 421 с.
Смірнова Я. В. Розвиток професійної рефлексії вихователів дошкільних навчальних закладів в системі післядипломної педагогічної освіти / Я. В. Смірнова. – Донецьк : ТОВ «Цифрова типографія», 2013. – 122 с.
Опубліковано
2017-02-12
Цитовано
Як цитувати
Смірнова, Я. В. (2017). Моніторинг професійного становлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів в системі педагогічної освіти. Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 158-167. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/14879
Розділ
Статті