Педагогічне моделювання макету формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземної мови

  • О. А. Коваленко
Ключові слова: педагогічне моделювання, компоненти системи, компетентнісний підхід, модель мовленнєвої компетентності

Анотація

У статті розглядаються теоретичні основи побудови моделі формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Виокремлено найголовніші складові моделі формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземної мови.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Бабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения. Общедидактический аспект. М. : Педагогика, 1997. 254 с.

Брюханова Н. О., Н. В. Корольова Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2015. –Випуск № 3. С. 64-71.

Закон України «Про вищу освіту» // Відомості Верховної Ради (ВВР). 2016. Випуск № 37 – 38. С.2004.

Зобнин Б. Б. Моделирование систем: конспект лекций. Екатеринбург: Изд-во УГГГА, 2001. 129 с.

Лодатко Є. О. Педагогічні моделі, педагогічне моделювання і педагогічні вимірювання: that is that? Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. Вища освіта України: Теоретичний та науковометодичний часопис. У 2-х тт. 2011. Випуск 3. Т. 1. С. 339–344.

Теплицька А. О. Модель і моделювання в професійній освіті майбутніх вчителів. Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць ; редкол.: Г. П. Шевченко (голов. ред.) та ін. Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ. 2015. Випуск 6 (69). 246 с.

Шапран Ю. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології. Рідна школа. 2012. Випуск 12. С.39-43.

The European Indicator of Language Competence. Report from the Educational Council to the European Council. Barcelona, March 2002. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.edu.language.
Опубліковано
2017-02-12
Цитовано
Як цитувати
Коваленко, О. А. (2017). Педагогічне моделювання макету формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 96-101. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/14855