Дослідницька діяльність на уроках географії у загальноосвітній школі
Ключові слова:
дослідницька діяльність, процес дослідження, нове знання, пошукова активність, нетрадиційні форми занять, дослідницький метод
Анотація
У статті, на підставі узагальнення наукової теорії й особистого досвіду, обґрунтовуються актуальність і практична значущість організації дослідницької діяльності в навчальному процесі загальноосвітньої школи. Позначаються проблеми розвитку дослідницької діяльності в процесі трансформації системи освіти. Дослідницька діяльність учнів розглядається в контексті вирішення освітніх завдань, досягнення конкретного результату навчання як сукупного інтелектуального, творчого і соціокультурного продукту. Пропонуються конкретні засоби досягнення оптимальних результатів використання дослідницької технології засвоєння змісту навчальних дисциплін на прикладі географії, розкриваються її переваги для учнів, педагогів, батьків і загальноосвітніх установ.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Абульханова–Славская К. А. Стратегия жизни. – М.: Мысль, 1991. – С. 150–167.
Алексеев Н.Г., Леонтович А.В., Обухов А.С., Фомина Л.Ф. Концепция развития исследовательской деятельности учащихся //
Исследовательская работа школьников. — 2002. — № 1. — С. 24–33.
Арцев, М. Н. Учебно–исследовательская работа учащихся : методические рекомендации для учащихся для учащихся и педагогов / М. Н. Арцев //Завуч. – 2005. – № 6. – с. 4 – 29.
Афиногенов А.М., Сахарова О.П. Научно–исследовательская и проектная работа школьников // Исследовательская работа школьников. —
2003. — № 1. — С. 48–51.5.
Безрукова, В. С. Директору об исследовательской деятельности школьников / В. С. Безрукова. – Библиотека журнала «Директор школы»
выпуск № 2, 2002 год. – М.: Сентябрь, 2002. – 159 с.
Белых С.Л. Мотивация исследовательской деятельности учащихся // Исследовательская работа школьников. — 2006.— № 3. — С. 68–74.
Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении. — М.: Педагогич. о–во России, 2000. — 480 с.
Криволапова, Н. А. Организация научно–исследовательской деятельности учащихся / Н. А. Криволапова, Н. Н. Войткевич. – Курган,
2004. – 79 с.
Кропанева Г.А. Учебно–исследовательская деятельность школьников как технология развивающего образования // Исследовательская работа
школьников. — 2002. — № 1. — С. 118–126.
Леонтович А.В., Савичев А.С. Рекомендации по написанию сследовательских работ. В кн.: Материалы Всероссийского конкурса юношеских сследовательских работ им. В.И.Вернадского. М., 2000.
Обухов А. С. Проблема оценки качества образования // сследовательская работа школьников. — 2008. № 2. — С.17–23.
Савенков А.И. Исследовательское обучение — возможность преодолеть «образовательный предел» // Директор школы. — 2003. — № 10. — С. 35–40.
Алексеев Н.Г., Леонтович А.В., Обухов А.С., Фомина Л.Ф. Концепция развития исследовательской деятельности учащихся //
Исследовательская работа школьников. — 2002. — № 1. — С. 24–33.
Арцев, М. Н. Учебно–исследовательская работа учащихся : методические рекомендации для учащихся для учащихся и педагогов / М. Н. Арцев //Завуч. – 2005. – № 6. – с. 4 – 29.
Афиногенов А.М., Сахарова О.П. Научно–исследовательская и проектная работа школьников // Исследовательская работа школьников. —
2003. — № 1. — С. 48–51.5.
Безрукова, В. С. Директору об исследовательской деятельности школьников / В. С. Безрукова. – Библиотека журнала «Директор школы»
выпуск № 2, 2002 год. – М.: Сентябрь, 2002. – 159 с.
Белых С.Л. Мотивация исследовательской деятельности учащихся // Исследовательская работа школьников. — 2006.— № 3. — С. 68–74.
Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении. — М.: Педагогич. о–во России, 2000. — 480 с.
Криволапова, Н. А. Организация научно–исследовательской деятельности учащихся / Н. А. Криволапова, Н. Н. Войткевич. – Курган,
2004. – 79 с.
Кропанева Г.А. Учебно–исследовательская деятельность школьников как технология развивающего образования // Исследовательская работа
школьников. — 2002. — № 1. — С. 118–126.
Леонтович А.В., Савичев А.С. Рекомендации по написанию сследовательских работ. В кн.: Материалы Всероссийского конкурса юношеских сследовательских работ им. В.И.Вернадского. М., 2000.
Обухов А. С. Проблема оценки качества образования // сследовательская работа школьников. — 2008. № 2. — С.17–23.
Савенков А.И. Исследовательское обучение — возможность преодолеть «образовательный предел» // Директор школы. — 2003. — № 10. — С. 35–40.
Опубліковано
2017-02-12
Цитовано
Як цитувати
Іванова, О. І. (2017). Дослідницька діяльність на уроках географії у загальноосвітній школі. Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 88-96. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/14849
Розділ
Статті