Діагностика сформованості компонентів соціальної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей класичних університетів (констатувальний етап)

  • О. А. Жукова
Ключові слова: соціальна компетентність, педагогічний експеримент, ігрові технології, діагностика, студент, класичний університет

Анотація

У статті представлено результати комплексної діагностики сформованості компонентів соціальної компетентності у студентів класичних університетів різних регіонів України. Діагностику було проведено на констатувальному етапі педагогічного експерименту, в якому взяли участь 948 студентів гуманітарних спеціальностей (зокрема, філософів, істориків та археологів, культурологів, філологів). Серед цих студентів до експериментальної (ЕГ) групи увійшли 476 студентів, до контрольної групи (КГ) – 472 здобувача освіти. Оцінюванню підлягали мотиваційний, змістовий, процесуальний, особистісно-оцінний критерії. Було визначено рівні оцінювання кожного із критерію: високий, середній та низький.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Алексєєнко Т. Ф. «Я – соціальне» та «Я – індивідуальне» у соціалізації особистості //Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 7–9.

Беккер Н. В. Основы формирования социальной компетентности школьников //Научно–педагогическое обозрение. Pedagogical Review. - 2015. - № 2 (8). -
С. 54–62.

Гончаров С. З. Социальная компетентность личности: сущость, структура, критерии и значение //Образование и наука. - 2004. - № 2 (26). - С. 3–18.

Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. Авторская версия. - М:
Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. - 40 с.

Психологическая диагностика: Учебное пособие. / Под редакцией М. К. Акимовой. - СПб: Питер, 2005. - 304 с.

Пугачов В. П. Тесты, деловые игры, тренинги в управлении персоналом: Учебник для студентов вузов. - М: Аспект Пресс, 2002. - 285 с.

Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Социальнопсихологическая диагностика развития личности и малых групп. - М: Изд-во Института психотерапии, 2002. - 490 с.

Hutmacher Walo. Key competencies for Europe. Report of the Symposium Berne, Switzerland 27–30 March, 1996. Council for Cultural Cooperation (CDCC). Secondary Education for Europe Strasburg, 1997. - 72 р.

Matusz M. Kompetencje informacyjne nauczycieli i uczniw. Edukacja Technika – informatyka – edukacjа / red. W. Walata. Rzeszow: Uniwersytet Rzeszowski, 2008. – Tom X. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji informatycznej. – S. 191–192.
Опубліковано
2017-02-12
Цитовано
Як цитувати
Жукова, О. А. (2017). Діагностика сформованості компонентів соціальної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей класичних університетів (констатувальний етап). Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 79-88. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/14847