Специфіка розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького спрямування

  • Т. Л. Дорош
  • С. Л. Недомолкіна
Ключові слова: поліфонічне мислення, здобувач мистецького профілю, виконавець, мистецтво, поліфонічні твори

Анотація

У статті розглянуто актуальні проблеми розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького профілю навчання. Окрема увага приділяється добору музично-педагогічного репертуару з поліфонічною фактурою. Наводяться приклади практичного уроку музичного мистецтва з учнями 6 класу та культурно-мистецького заходу «Танцювальні ритми країн світу», заснованих на поліфонічних формах їх проведення.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Масол Л. М., Гайдамака Е. В. Методика навчання мистецтва у початковій школі : посіб. для вчителів. Харків : Веста : Видавництво «Ранок», 2006. 256 с.

Приходько Ю. О., Юрченко В. І. Психологічний словник-довідник : навч. посібник. Київ : Каравела, 2012. 328 с.

Ростовський О. Я. Педагогіка музичного сприймання : навч.-метод. посібник. Київ : ІЗМН, 1997. 248 с.

Савшинский С. Пианист и его работа. Москва : Классика-XXI, 2002. 224 с.

Юцевич Ю. С. Музика. Словник-довідник. Тернопіль : Навчальна книга. Богдан, 2003. 352 с.

Опубліковано
2019-04-03
Цитовано
Як цитувати
Дорош, Т. Л., & Недомолкіна, С. Л. (2019). Специфіка розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького спрямування. Наукові записки кафедри педагогіки, (44), 83-90. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/12494