Використання інформаційних технологій в самостійній навчальній діяльності студентів-філологів

  • В. М. Мірошниченко
Ключові слова: самостійна навчальна діяльність, інформаційні технології, дистанційне навчання, віртуальне навчання, філологічні дисципліни, студент-філолог

Анотація

Статтю присвячено аналізу самостійної навчальної діяльності майбутніх філологів. Виокремлено типи самостійної роботи студентів. Встановлено функції, які виконує самостійна робота. Узагальнено роль інформаційних технологій у процесі самостійної навчальної діяльності студентів. Визначено доцільність поєднання традиційного та нетрадиційного виду навчання. Обґрунтовано переваги віртуального та дистанційного навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Андреев А. А. Дидактические основы дистанционного обучения в высших учебных заведениях : дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 / А. А.Андреев. –М., 1999. – 289 с.

Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи : навч.-метод. посіб-ник / Любов Вікторівна Артемова. – К. : Кондор, 2008. – 272 с.

Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації осві-ти / В. Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 1. – С. 18–24. Режим доступу : http: //www.ime.edu-ua.net/em15/content

Бойко Н. І. Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах застосування інформаційно-комунікаційних техноло-гій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Н. І. Бойко. – К, 2008. – 27 с.

Зязюн І.А. Філософські проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти / І.А. Зязюн // Педагогіка толерантності. – 2000. – №3. – С. 58-61.

Козяр М. М. Віртуальний університет : навч.-метод. посібник / М. М. Ко-зяр, О. Б. Зачко, Т. Є. Рак. – Львів : Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, 2009. – 168 с.

Модернізація вищої освіти України і Болонський процес // Освіта України. – № 60-61, 10 серпня. – 2004. – С. 7-11.

Мороз О.Г., Сластьонін В.О., Філіпченко Л.І. Підготовка майбутнього вчителя: зміст та організація. – К., 1997.

Організація самостійної роботи студентів: Навч.-метод. видання. – Черка-си, 2003. – С. 45-65.

Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: Теоретико-экпериментальное исследование / П. И. Пидкасистый. – М. : Педагогика, 1980. – 240с.

Положення МОН від 08.0610 «Про атестацію електронного навчально-го курсу». – Ре-жим доступу: http://moodle.mnau.edu.ua/pluginfile.php/30663/mod_resource/content/1/PologAtDistKurs.pdf

Опубліковано
2018-12-06
Цитовано
Як цитувати
Мірошниченко, В. М. (2018). Використання інформаційних технологій в самостійній навчальній діяльності студентів-філологів. Наукові записки кафедри педагогіки, (43), 235-244. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/11965