Формування світогляду у майбутніх учителів
Ключові слова:
майбутні вчителі, становлення, світогляд, заклади вищої освіти
Анотація
У статті розглянуто процес формування світогляду у майбутніх учителів. Учитель – одна з найважливіших професій сучасного суспільства. У процесі формування світогляду формується індивідуальність людини, її переконання та життєва позиція. Визначено, що світогляд – це результат і наслідок виховання і самовиховання, розвитку і саморозвитку, освіти й самоосвіти. Виявлено, що спрямованість, мотиви, ідеали, знання, вміння, навички, а також емоційно-вольові якості особистості безпосередньо впливають на формування світогляду у майбутніх учителів.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Ашманис М. Г. Мировоззрение и условия его формирования. Рига : Зинатне, 1977. 118 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ : Либідь, 1997. 374 с.
Спиркин А. Г. Философия: учебник. 2-е изд. Москва : Гардарики, 2002. 736 с.
Черноволенко В. Ф. Мировоззрение и научное познание. Киев : Наука, 1970. 250 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ : Либідь, 1997. 374 с.
Спиркин А. Г. Философия: учебник. 2-е изд. Москва : Гардарики, 2002. 736 с.
Черноволенко В. Ф. Мировоззрение и научное познание. Киев : Наука, 1970. 250 с.
Опубліковано
2018-05-11
Цитовано
Як цитувати
Павинська, Н. А. (2018). Формування світогляду у майбутніх учителів. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10678
Розділ
Статті