Формування світогляду у майбутніх учителів

  • Н. А. Павинська
Ключові слова: майбутні вчителі, становлення, світогляд, заклади вищої освіти

Анотація

У статті розглянуто процес формування світогляду у майбутніх учителів. Учитель – одна з найважливіших професій сучасного суспільства. У процесі формування світогляду формується індивідуальність людини, її переконання та життєва позиція. Визначено, що світогляд – це результат і наслідок виховання і самовиховання, розвитку і саморозвитку, освіти й самоосвіти. Виявлено, що спрямованість, мотиви, ідеали, знання, вміння, навички, а також емоційно-вольові якості особистості безпосередньо впливають на формування світогляду у майбутніх учителів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Ашманис М. Г. Мировоззрение и условия его формирования. Рига : Зинатне, 1977. 118 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ : Либідь, 1997. 374 с.

Спиркин А. Г. Философия: учебник. 2-е изд. Москва : Гардарики, 2002. 736 с.

Черноволенко В. Ф. Мировоззрение и научное познание. Киев : Наука, 1970. 250 с.
Опубліковано
2018-05-11
Цитовано
Як цитувати
Павинська, Н. А. (2018). Формування світогляду у майбутніх учителів. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10678