Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками
Ключові слова:
здоров’я, здоров’язбережння, підготовка майбутніх соціальних педагогів, дошкільники, педагогічні умови
Анотація
У статті розглядаються актуальні практичні аспекти проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дошкільниками, зокрема до використання здоров’язбережувальних технологій. Автором доведено, що підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками буде ефективною, за умови формування в майбутніх фахівців цілісних уявлень про суть, структуру та соціальне значення здоров’язбережувальної діяльності, використання у процесі їх підготовки засобів ситуаційної педагогіки, інтерактивних форм і методів навчання.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Висновки. Отже, підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками буде ефективною, за умови здійснення рефлексивно-середовищного підходу та формування в майбутніх фахівців цілісних уявлень про суть, структуру та соціальне значення здоров’язбережувальної діяльності, забезпечення суб’єктної позиції майбутніх соціальних педагогів, використання у процесі їх підготовки засобів ситуаційної педагогіки, інтерактивних форм і методів навчання, а також спрямування виховного потенціалу позааудиторної діяльності на задоволення індивідуальних потреб майбутніх фахівців у питаннях здоров’язбереження, збагачення їх персонального здоров’язбережувального досвіду.
Опубліковано
2018-05-07
Цитовано
Як цитувати
Василенко, О. М. (2018). Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10665
Розділ
Статті