Method as funds projects professional samorealyzatsyy senior school teacher

  • С. В. Кіриченко
Keywords: samorealyzatsyya personality, obrazovatelnaya аctivities proektyrovochnaya teacher pedagogical process, method of projects, uchaschyesya senior classes

Abstract

In essence article theoretically obosnovano obrazovatelnoy activities proektyrovochnoy teacher as the process of obtaining obrazovatelnoho product, trebuet kachestven known and professional skills samorealyzatsyy in the planning, neposredstvenno perform teaching of action on tvorcheskom level, organization and cooperation affiliates relations. Proved, something method javljaetsja funds projects professional samorealyzatsyy senior teacher school. Established method Using something in projects working with senior classes uchaschymysya positively to vlyyaet professional samoopredelenye, selforganization, cooperation.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Жерновникова О. А. Підготовка майбутнього вчителя до навчального проектування як психолого-педагогічна проблема / О. А. Жерновникова // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. – Харків : Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2015. – Вип. 49. – С. 193-202.

Ремех Т. Метод проектів у громадянській освіті / Т. Ремех // Директор школи. Україна. – № 8-10. – 2014. – С. 165-170.

Стеблянко О. Творчий потенціал учителя / О. Стеблянко // Директор школи. Україна. – № 11. – 2009. – С. 57.

Фонарюк О. В. Проектування діяльності майбутніх учителів математики як категоріально-понятійна проблема / О. В. Фонарюк. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Vchu/N150/N150p109-116.
Published
2017-09-22
Cited
How to Cite
Кіриченко, С. В. (2017). Method as funds projects professional samorealyzatsyy senior school teacher. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (39), 93-96. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/9251
Section
Статті