ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОГО ЗДОРОВ’Я УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ГОНЧАРНОГО МИСТЕЦТВА

  • Валентина Михайлівна Зубань

Abstract

Дана стаття розкриває роль гончарного мистецтва у формуванні духовного здоров’я. Через сприйняття настрою та характеру гончарного виробу, знання його особливостей художньої своєрідності; діти засвоюють досить широкий діапазон відтінків творчого духовного почуття.У процесі роботи з гончарним виробом у дітей накопичується певний художній досвід, знання. Таким чином безпосереднє знайомство із гончарним мистецтвом прокладає шлях до зміцнення духовного здоров’я та художнього кругозору учнів,  і робить це більш яскраво та вражаюче, ніж розповідь учителя чи читання підручника.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Валентина Михайлівна Зубань

аспірантка кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

References

1. Державна національна програма «Освіта» / Україна ХХІ ст./. – К.: Райдуга, 1994. – 62 с.
2. Дідус О.М. Духовно-моральні інтереси підростаючого покоління у контексті проблеми духовності людини / О.М. Дідус // Духовність українства: Збірник наукових праць. – ЖДПУ, 2001. – Вип. 3 – с. 52-54.
3 Ключевский В.О. Русская история. Полный курс лекций / В.О. Ключевский. – М.: ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2004. – 831 с.
4 Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина. // Вибрані твори: В 5-ти т. / В.О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 3. – 670 с.
5. Чепіга Я. Вільна школа і її ідеї й здійснення їх в практиці / Я. Чепіга. – К., 1918.–158 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Зубань, В. М. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОГО ЗДОРОВ’Я УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ГОНЧАРНОГО МИСТЕЦТВА. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (30), 64-74. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3504