ПРИНЦИП СПІВРОБІТНИЦТВА ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ

  • Людмила Олексіївна Кравцова Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
  • Ірина Семенівна Манойло Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Abstract

В статті проаналізовано одержані результати дослідження щодо позитивного впливу принципів педагогічного співробітництва на формування уміння спілкуватись, підтримка готовності до активного співробітництва, бажання займатись самовихованням.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Людмила Олексіївна Кравцова, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

старший  викладач  кафедри  російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Ірина Семенівна Манойло, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

References

1. Лосев А.Ф. Бытие – Имя – Космос. – М.: Мысль, 1993.

2. Нечепоренко Л.С. Твоя Доля – в твоїх руках / Педагогіка для всіх/. – Харків: ХДУ, 1995. – 206 с.

3. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків.: Видавничий центр ХНУ, 2004. – 276 с.

4. Кравцова Л.О., Манойло І.С. Естетичне виховання засобами мовленнєвої культури. Збірник наукових праць «Наукові записки кафедри педагогіки»., Випуск XXVIII, Частина 2, 2012. – С.108-113.

5. Веретенко Т.Г., Манойло І.С. Педагогічний тренінг: Навчальний посібник / 2-е вид., перер. та доп. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2006. – 128 с.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Кравцова, Л. О., & Манойло, І. С. (2015). ПРИНЦИП СПІВРОБІТНИЦТВА ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 79-83. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3449