Гуманізація педагогічного процесу

  • Ольга В’ячеславівна Боченко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Ка- разіна

Abstract

Завжди було відомо, що освіта та виховання людини може бути успішним тільки тоді, коли вони йдуть за його природою, враховуючи задатки, потреби та інтереси людини. Гуманістичний педагогічний процес дозволяє людині реалізувати унікальні здібності та привести її до вершин знання та майстерності. На шляху реалізації цієї  проблеми гуманізації педагогічного процесу виникли складні перепони, які пов’язані зі знаннями  складних законів, які керують соціальною життєдіяльністю людини й особливо функціювання його інтелекту, моральних чинників, що  сторіччями не було змоги втілити його у життя.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ольга В’ячеславівна Боченко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Ка- разіна

Старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

References

1. Монтень М. Об искусстве жить достойно / М. Монтень. – Москва, 1973.- 205 с.

2. Руссо Ж.-Ж. Пед. сочинения в 2-х Т. Т.2 / Ж. Руссо. - Москва, 1981.- 333 с.

3. Сухомлинський В.О. Вибрані твори в 5 Т. Т.1 / В. Сухомлинський. – Київ, 1976. – 654 с.

4. Філософія і методологія розвитку вищої освіти України в контексті євро інтеграційних процесів /авт. кол.:В. Андрущенко, М.Бойченко, Л.Горбунова, В. Лутай та ін.- Київ: Педагогічна думка, 2011. – 320 с.

5. Зимняя И. Педагогическая психология / И.Зимняя.- Москва, 2000.
6. Карпова Ю. Инновации, інтелект, образование: монографія / Ю.Карпова. –
Москва, 1998.
Cited
How to Cite
Боченко, О. В. (1). Гуманізація педагогічного процесу. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 37-42. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1799