Інтерактивне навчання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця

  • Владислава Костянтинівна Сідельнікова Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
  • Ірина Владленівна Ремзі Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, кафедра фізичного виховання
Ключові слова: компетентність, професійна компетентність, професійна компетентність майбутнього фахівця, інтерактивне навчання

Анотація

У статті висвітлено роль інтерактивного навчання як важливого чинника у формуванні професійної компетентності та особистісних якостей майбутнього фахівця.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Владислава Костянтинівна Сідельнікова, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Доцент, кандидат педагогічних наук
Ірина Владленівна Ремзі, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, кафедра фізичного виховання
Доцент кафедри фізичного виховання, кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Шестопалюк О. В. Формування ключових компетенцій майбутніх педагогів / О. В. Шестопалюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2012. – № 34 – 35. – С. 335 – 339.

2. Петренко С. До питання про професійну компетентність та педагогічну майстерність вчителя / С. Петренко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2013) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 5 – 6 грудня 2013 р., м. Суми. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – 206 с. – С. 65 – 66.

3. Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Дж. Равен. – М. : Когито-Центр, 2002. – 396 с.

4. Як стати майстерним педагогом: навчально-методичний посібник / [Ковальчук В. І., Сергеєва Л. М. та ін.]; за заг. ред. Л. І. Даниленко. – К. : ТОВ «Етіс плюс», 2007. – 184 с.
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Сідельнікова, В., & Ремзі, І. (2015). Інтерактивне навчання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 315-319. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2308

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)