Педагогічне забезпечення розвивальної домінанти освіти

  • Ірина Владленівна Ремзі Кафедра фізичного виховання Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Abstract

У статті розглянуті педагогічні умови забезпечення розвивальної домінанти навчання. Обґрунтовується доцільність узгодженого поєднання у цілісний процес традиційної та розвивальної технологій навчання за регульованої домінанти.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ірина Владленівна Ремзі, Кафедра фізичного виховання Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Кандидат педагогічних наук, доцент

References

1. Національна доктрина розвитку освіти. // Освіта України. – К.: 2002, № 21.

2. Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання (Педагогічна антропологія) // Тв. в 6 т. Т. 5 – К.: Рад. шк., 1952.

3. Дистервег А. Руководство к образованию немецких учителей. // Хр. по ист. зар. пед. Сост. Пискунов. – М., 1981. – С. 354-414.

4. Оконь В. Введение в общую дидактику. Пер. с польск. – М., ВШ, 1990. – 382 с.

5. Гапон Е.В. Пед. умови підвищ. ефект. самост. роб. студентів. Канд. дис. – Х.: ХДУ, 1991.

6. Гапон В.І., Гапон Е.В. Історико-методологічний підхід до вивчення педагогіки. // Наук. зап. каф. педагог . ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Вип. ХІ. – Х.: Вид. ХНУ, 2007. – С. 51-57.

7. Гапон Е.В., Гапон В.І., Ремзі І.В. Педагогічні умови розвитку мислення студентів. // Наук. зап. каф. педагог . ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Вип. ХХVІ. – Х.: Вид. ХНУ, 2011. – С. 31-39.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Ремзі, І. В. (2015). Педагогічне забезпечення розвивальної домінанти освіти. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 199-206. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2927